Engagement expert/ka pro digitální aktivaci brandu ČS

Praha
Práce na plný úvazek
Marketing a PR
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti a součástí našich týmů je samozřejmě i kvalitní leadership. Naše týmy jsou produktově zaměřené a jsou sdruženy do domén tzn oblastí, které sdílí společné produkty, velmi často spolupracují a navazují na svou práci. Pojďte pomoct našim týmům a zapojte se do práce, která Vás bude skutečně bavit!

Máte chuť:

  • zlepšovat vnímání značky ČS
  • aktivně přicházet s nápady a příležitostmi, jak posouvat engagement mladých lidí v (nejen) digitálním prostředí
  • odpovídat za plánování a realizaci digitálních komunikačních kampaní v souladu se strategií ČS
  • aktivně hledat a přinášet inovace a nové trendy ve své oblasti (komunikace v on-line prostředí) do banky
  • vybírat nástroje pro komunikaci a jejich kontinuální správu
  • odpovídat za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • analyzovat a vyhodnocovat data a následně řídit aktivity
  • odpovídat za přípravu písemného zadání (briefu) včetně základní architektury kampaně (návrhu komunikačních kanálů)
  • pracovat s výstupy ze zákaznických výzkumů a feedbacků
  • koordinovat práci v rámci týmu/týmů a spolupracovat s externími nebo interními dodavateli (agenturami)
  • odpovídat za vyhodnocení komunikačních aktivit
  • navrhovat komplexní/dílčí komunikační plány
  • řídit a alokovat komunikační rozpočet
  • organizovat fyzické eventy navázané na on-line kampaně a spolupracovat nad events

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • marketingové základy (znáte základní principy marketingu, umíte napsat brief; nejsou vám cizí zkratky a pojmy jako NPS, paid/owned/earned media, apod.)
  • předchozí praxi v oblasti digitálního marketingu; zejména zkušenosti s tvorbou obsahu a komunikací v on-line prostředí; případně se sám/sama věnujete vlastní tvorbě (např. vlastní blog, YouTube kanál, aktivní komunikace na Instagramu…); znáte metriky pro měření efektivity a výkonu v on-line prostředí; dokážete nastavit KPIs a umíte vyhodnotit úspěšnost aktivit v digitálním prostředí
  • znalost nebo umíte zacházet s nástroji jako Google Analytics, Google Ads, Business Manager (FB/IG), Sklik apod.
  • představu, jak má vypadat dobře napsané copy, nebo jak mají vypadat kreativy určené pro digitální prostředí
  • chuť a ochotu učit se a rozvíjet se v oblasti digitálního marketingu a komunikace
  • zkušenost s řízením "tone of the voice", schopnost pracovat podle grafického manuálu a CX principů
  • praxi v tvorbě komunikační/kontaktní strategie
  • základní přehled a znáte funkce offline médií (rádio, TV, print)
  • umíte nabídnout zkušenost s řízením svěřených komunikačních kanálů v rámci dlouhodobých i ad hoc kampaní a komunikačních aktivit
  • schopnost příjemně a efektivně komunikovat
  • máte jasné a srozumitelné vyjadřování (i v anglickém jazyce) a dobré prezentační dovednosti
  • pozitivní přístup, jste týmový hráč, jste adaptabilní, autonomní a otevřená osobnost, schopna přijímat zpětnou vazbu
  • snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro klienta
  • schopnost otevřené sdílet nejen své úspěchy, ale i problémy, kterým čelíte. Nebudete se bát si říkat o pomoc či radu.

U nás získáte:

  • možnost pracovat buď na hlavní pracovní poměr, přes agenturu nebo na IČO
  • zajímavou a zodpovědnou práci v jedné z největších bank na trhu
  • možnost spoluvytvářet silný image České spořitelny jako zaměstnavatele na českém trhu
  • příležitost se zúčastňovat různorodých projektů ve spolupráci s ostatními týmy České spořitelny včetně dceřiných společností
  • tým přátelských kolegů, kteří vás budou inspirovat a sdílet navzájem své know-how
  • možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Petra Brejchová
Petra Brejchová
Díky České spořitelně mám možnost posouvat se neustále dál. Každý den je pro mě v něčem nový a přínosný. Nyní se v rámci banky zaměřuji na hledání talentů. Moc ráda se s Vámi potkám na osobní schůzce. Pojďme společně probrat, jaké příležitosti Česká spořitelna nabízí. Věřím, že společně dokážeme najít tu nejvhodnější pozici právě pro Vás. Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC