Customer Journey Expert/ka - ATM síť

Práce na plný úvazek
Řízení produktu a podpora prodeje
Česká spořitelna, a.s.

Hledáme novou CX posilu, která bude vylepšovat zákaznický zážitek na bankomatech České spořitelny. Naše síť i služby nabízené klientům se neustále rozvíjí, proto hledáme parťáka pro práci na budoucích projektech. Můžeš být součástí týmu, který pro klienty banky navrhuje to nejlepší řešení.

Co bude Vaší náplní práce:

  • kontinuální vylepšování zákaznické zkušenosti na bankomatech, zejména z pohledu nabídky služeb, designu, funkcí, značení a čistoty strojů. 
  • hodnocení spokojenosti klientů s našimi službami, definice klientských potřeb, návrhy řešení a zpětné vyhodnocení spokojenosti. Budete přinášet zpět do týmu jasná zjištění, která vyjdou z rozhovorů s uživateli nebo z jiných forem výzkumu. 
  • tvorba jednoduchých obrazovek a prototypů a jejich testování s klienty.  
  • práce s daty - získávání podstatných vstupů, interpretace dat důležitých pro prioritizaci i správné nastavení. S těžšími úkoly Vám pomůže náš datový expert. 
  • vítané jsou i Vaše nápady, inovace nebo přinášení zkušeností s novými trendy. 
  • v neposlední řadě budete parťákem pro kolegy v týmu (analytiky, vývojáře, testery, techniky) 

Budeme si rozumět, pokud:

  • CX pro Vás není nový pojem 
  • dokážete se na svět dívat očima klienta 
  • víte, co je NPS a UX 
  • máte zkušenost s prací s daty, u složitějších dat dokážete definovat zadání pro dataře 
  • nebojíte se hledat inovativní řešení, jste proaktivní, samostatný/á, průbojný/á a věci dotahujete do konce 
  • zvládnete komunikaci nejen s kolegy v týmu, ale i se stakeholdery v rámci projektů 
  • dokážete zanalyzovat situaci a vykolíkovat tak prostor pro budoucí řešení  
  • když je něco špatně, vidíte v tom příležitost pro zlepšení 
  • nebojíte se pomoct i ostatním kolegům a rád/a se učíte i věci mimo svoje řemeslo 
  • máte zkušenost s výzkumem nebo prototypováním (výhodou) 
  • zajímáte se o trendy ve světe technologických novinek 

U nás získáte:

  • možnost realizovat svoje nápady a přinášet do týmu nová témata 
  • skvělé podmínky pro svůj rozvoj (interní i externí školení, konference atd.) a zároveň si budete moct vyměňovat zkušenosti s partou lidí stejného řemesla. 
  • dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl 
  • neustále se vzdělávat a posouvat svoje dovednosti 
  • nakouknout do světa bankomatů a techniky 

 
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Andrea Říhová
Andrea Říhová
V České spořitelně mám na starosti nábor seniornějších pozic pro region Severozápadní Čechy a poradenství střednímu a vyššímu managementu v regionu. Sama jsem poznala, že Česká spořitelna je skutečně velká banka, která nabízí opravdu velké možnosti. Díky tomu se mohu rozvíjet a vzdělávat všemi směry v různých oblastech. Připojte se k nám i vy. Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC