IT support

Praha
Práce na plný úvazek
Informační technologie, Zákaznický servis
Česká spořitelna, a.s.

V České spořitelně pracuje téměř 10 000 zaměstnanců, kterým naše řemeslo přináší podporu při řešení potíží v oblasti IT a stává se tak nepostradatelnou složkou bankovního světa.

Máte chuť:

  • efektivně a empaticky komunikovat s vašimi interními klienty, které budete podporovat skrze standardizované nástroje (telefon, e-mail, ticketingový systém, chat, sledování výkonu aplikací – práce s dohledovými nástroji)
  • zajistit detailní troubleshooting na úrovni L1 a u složitějších případů dostatečnou investigaci pro postoupení na vyšší úrovně podpory či dodavatele řešení
  • postarat se o to, aby vámi svěřené IT služby byly poskytovány v souladu s dohodnutými SLA/OLA
  • přispívat při aktualizaci a obohacování znalostní databáze, efektivně s ní pracovat a využívat její obsah
  • podílet se na zvýšení efektivity ITSM procesů
  • společně se Service ownery průběžně vyhodnocovat a zkvalitňovat vámi podporované služby a přizpůsobovat je agilnímu/DevOps prostředí banky
  • pracovat na směnný provoz 7x24 (12-hodinové směny)

Budeme si rozumět, pokud:

  • dokážete snadno identifikovat, najít řešení a příčinu vzniku daného incidentu (RCA)
  • rád/a podporujete ostatní členy týmu, máte snahu s nimi vycházet a vždy společně hledat a spolupracovat na tom nejlepším řešení pro klienta
  • máte základní znalosti platforem – Windows, macOS, iOS, Android, Chrome OS, Unix, Linux
  • se vyznáte v MS Office 365
  • Vás naplňuje IT technika a práce s ní
  • se orientujete v síťových prvcích
  • jsou Vaší silnou stránkou analytické schopnosti a logické uvažování
  • máte pozitivní přístup, chuť se učit a rozvíjet se, otevřenost, autonomii, adaptibilitu a schopnost přijímat zpětnou vazbu

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • nadstandardní počet dní volna (dovolená, zdravotní volno, Můj den)
  • plně hrazené stravenky
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Natália Bukviarová
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC