Expert na pricing a zákaznickou zkušenost

Praha
Práce na plný úvazek
Informační technologie, Korporatní bankovnictví, Marketing a PR
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší česká banka a poskytuje služby pro více než 3,6 milionu klientů. A právě proto je pro nás důležité dobře rozumět potřebám jednotlivých skupin klientů, designovat podle toho naše produkty a služby a díky tomu vytvářet z klientů naše fanoušky.

Spolu s dalšími více než 200 CX experty budete součástí fungující komunity, ve které najdete dostatek inspirace a příležitostí pro svůj profesní rozvoj.

Do týmu hledáme nového kolegu, který by s námi posouval veškeré firemní procesy, produkty a služby na novou úroveň. Naším cílem je zefektivňovat, automatizovat a digitalizovat činnosti v oblasti reportingu, cenotvorby a kvality klientských dat. Kromě toho máme za cíl stát se jedním z prvních univerzálních týmů, kteří budou schopni spolupracovat na prioritních dodávkách ostatních týmů. Všechno, co děláme, začíná u klienta – interního a externího.

#firemnibankovnictvi

Máte chuť:

  • být odpovědná/ý za oblast cenotvorby pro firemní klientelu
  • spolupracovat na vývoji nového on-line pricing modelu, digitalizaci a automatizaci individuálního pricingu
  • optimalizovat a spravovat celý proces pricingu a podpůrných nástrojů (pricing-tool)
  • spolupracovat na vývoji nových produktů a služeb a neustále je vylepšovat
  • připravovat prototypy nových řešení a testovat je s klienty
  • hledat nové trendy a inovace, které stojí za to přenést do banky
  • aktivně spolupracovat s ostatními a stejně jako všichni ostatní členové týmu budete mít plnou zodpovědnost za dosažení týmových cílů
  • hledat slabá a silná místa na zákaznických cestách a zlepšovat oblasti, které výrazně posunou klientskou spokojenost

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • chuť učit se a pracovat s daty (znalost SQL a maker výhodou, ale není nutnou podmínkou)
  • kreativitu (přicházím s vlastními návrhy řešení) a analytické schopnosti
  • alespoň základní zkušenost s designem produktů, procesů nebo distribučních kanálů (znalost bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů je výhodou, ale není nutnou podmínkou)
  • schopnost vidět danou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby
  • dovednost srozumitelně předat zjištěné informace teamu a propsat je do nového řešení
  • vysokou míru spolupráce s týmem, pozitivní přístup, otevřenost a drive dotáhnout věci do konce
  • schopnost získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept

U nás získáte:

  • možnost být součástí skvělého a samostatného týmu, který pracuje na vývoji nového pricingového modelu pro firemní klientelu

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Alena Hroncová
Alena Hroncová
Mou specializací v České spořitelně je nábor nových kolegů pro oblast finančních trhů, korporátního bankovnictví a agilních týmů. Kolegové, které ve Spořce potkávám, jsou profesionálové a zároveň úžasní lidé. Pokud hledáte inspirativní a inovační prostředí, nové zkušenosti a úspěšný byznys, hledáte u nás správně. Těším se na váš životopis. Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC