Specialista Back Office činností pro skupinu Erste Group

Práce na plný úvazek
Administrativa
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o.

Kdo jsme?

Jsme dceřiná společnost rakouské Erste Group Banky AG a České spořitelny, a.s. založená v roce 2010. Jako vysoce profesionální poskytovatel kvalitních zpracovatelských služeb pro klienty v rámci finanční skupiny Erste group v oblasti platebního styku a klientských dat jsme spolehlivým partnerem, jenž se podílí a podporuje strategické a „change the bank“ digi iniciativy banky.

Hledáte zajímavou práci, kde využijete znalost cizího jazyka? Láká vás zákulisí bankovního světa?

EGSS hledá mladé, aktivní, cílevědomé a učenlivé lidi, kteří se nebojí říct svůj názor, komunikovat v cizím jazyce (angličtina, němčina), jsou flexibilní, baví je sledovat vývoj na finančním trhu a bankovní svět obecně.

Budeme si rozumět, pokud se dokážete orientovat na výsledek, zvládáte situace pod tlakem, máte silné analytické myšlení a schopnost samostatného úsudku. Pečlivost, spolehlivost, ochota učit se a neustále si zvyšovat znalosti vám nejsou cizí, stejně tak jako týmová práce a zdravé pracovní prostředí.

Co bude náplní Vaší práce?

  • vyřizování různorodých požadavků v oblasti zpracování plateb a správy klientských dat pro členy skupiny Erste Group a rakouské Sparkasse banky
  • orientace, zadávání a kontrola dat v interních systémech banky na PC,
  • zpracování administrativních úkonů a reportů souvisejících s platebními transakcemi
  • spolupráce s jinými odděleními a kolegy v rámci skupiny Erste Group, komunikace emailem nebo telefonicky v anglickém jazyce s bankami a bankovními manažery
  • podílení se na zlepšování pracovních procesů

Hledáme právě Vás, pokud:

  • baví vás práce s daty, jste pečlivý/á, spolehlivý/á, máte analytické myšlení, schopnost samostatného úsudku a smysl pro detail
  • ovládáte anglický jazyk min na úrovni B1, německý jazyk výhodou
  • tým a dobrá nálada na pracovišti je pro vás prioritou, máte dobré komunikační schopnosti, rozumíte si s PC a MS office
  • máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání
  • výhodou pro vás bude: máte-li předchozí zkušenosti s back office, praxi v oblasti bankovnictví a financí, znalost platebních nástrojů

Co Vám nabízíme?

  • jistotu a zázemí nadnárodní společnosti (skupina Erste Group)
  • týmové kolegy, na které se můžete spolehnout
  • kompletní trénink a zaškolení do procesů provozu
  • zajímavé a bohaté benefity
  • dovolená 25 dní plus 5 dní zdravotního volna
  • plně hrazené el. stravenky v hodnotě 120 Kč/den
  • příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně
  • benefit možnosti práce z Home Office

Nástup a odměna:

  • nástup: dohodou
  • ohodnocení: nástupní mzda od 22 000 Kč plus osobní ohodnocení

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Tereza Líznerová
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC