Specialista/ka zákaznických cest - Tablety v pobočkové síti

Práce na plný úvazek
Řízení produktu a podpora prodeje
Česká spořitelna, a.s.

Pojďte se spolu s naším týmem starat o tablety v pobočkové síti!

Vše se u nás točí primárně kolem klienta, proto vaším úkolem bude zjišťování zpětné vazby od interních a externích klientů pomocí rozhovorů, jejich vyhodnocování, uvádění zjištěných vylepšení do reality a následné měření jejich spokojenosti. Budete se ovšem dívat i na současné fungování tabletů, vyhodnocovat ho, vylepšovat. Spolu s týmem budete rozvíjet prostředí tabletů ve spolupráci s ostatním útvary banky.

Největší výzva bude implementace nového obslužného modelu v pobočkové síti.

Láká vás to? Neváhejte se přihlásit.

Máte chuť:

  • Dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost.
  • Spolupracovat na tvorbě nového obslužného modelu v pobočkové síti
  • Připravovat zákaznické průzkumy, realizovat je a vyhodnocovat.
  • Spoluvytvářet prototypy a testovat je s koncovým uživatelem - budete přinášet jasná zjištění, která vyjdou z rozhovoru s uživateli a dat.
  • Tvořit zákaznické cesty z pohledu obsluhy s tabletem.
  • Vytvářet komunikace na klienty a kolegy v pobočkové síti.
  • Sdílet výstupy naší práce a novinky kolegům v bance.
  • Být relevantním parťákem pro kolegy v našem týmu - ať už pro IT analytiky, vývojáře nebo UX designéry.
  • Pracovat s daty - data číst, analyzovat a na základě nich se rozhodovat a ověřovat správnost navrhovaných řešení.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte znalost práce na pobočce a obsluhy klienta na tabletu.
  • Nebojíte se hledat řešení out of the box, ale rutina vás nerozhází.
  • Jste týmový hráč, který je pracovitý, proaktivní, samostatný a průbojný.
  • Neustále hledáte nová řešení s přidanou hodnotou pro klienta.
  • Dokážete zanalyzovat situaci a vykolíkovat tak prostor pro budoucí řešení.
  • Vnímáte zodpovědnost za svůj produkt a jste jeho ambasadorem.

U nás získáte možnost:

  • Být součástí agilního týmu složeného z product ownera, specialistů zákaznických cest, analytiků, vývojářů, designerů, testerů a service ownerů.
  • Být parťákem supr party lidí, kteří spolu rádi zajdou po práci na pivo.
  • Rozvíjet svojí kreativní stránku.
  • Dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl a je důležitou součástí strategie banky (na práci pro práci si nehrajeme).

 
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Klára Svobodová
Klára Svobodová
Před několika lety jsem ve Spořce dostala příležitost nastartovat kariéru v HR. Denně se potkávám se zajímavými lidmi a mám možnost spolupracovat na různých projektech napříč celou bankou. Díky tomu se neustále vzdělávám, a tak se cítím #silnější. Kromě TOP benefitů jsem získala ten nejlepší tým. Pokud chcete svou kariéru posunout dál, ráda vám pomůžu v hledání té pravé pozice. Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC