Pojďte se spolu s naším týmem starat o tablety v pobočkové síti!
Vše se u nás točí primárně kolem klienta, proto vaším úkolem bude zjišťování zpětné vazby od interních a externích klientů pomocí rozhovorů, jejich vyhodnocování, uvádění zjištěných vylepšení do reality a následné měření jejich spokojenosti. Budete se ovšem dívat i na současné fungování tabletů, vyhodnocovat ho, vylepšovat. Spolu s týmem budete rozvíjet prostředí tabletů ve spolupráci s ostatním útvary banky.
Největší výzva bude implementace nového obslužného modelu v pobočkové síti.
Láká vás to? Neváhejte se přihlásit.
Máte chuť:
- Dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost.
- Spolupracovat na tvorbě nového obslužného modelu v pobočkové síti
- Připravovat zákaznické průzkumy, realizovat je a vyhodnocovat.
- Spoluvytvářet prototypy a testovat je s koncovým uživatelem - budete přinášet jasná zjištění, která vyjdou z rozhovoru s uživateli a dat.
- Tvořit zákaznické cesty z pohledu obsluhy s tabletem.
- Vytvářet komunikace na klienty a kolegy v pobočkové síti.
- Sdílet výstupy naší práce a novinky kolegům v bance.
- Být relevantním parťákem pro kolegy v našem týmu - ať už pro IT analytiky, vývojáře nebo UX designéry.
- Pracovat s daty - data číst, analyzovat a na základě nich se rozhodovat a ověřovat správnost navrhovaných řešení.
Budeme si rozumět, pokud:
- Máte znalost práce na pobočce a obsluhy klienta na tabletu.
- Nebojíte se hledat řešení out of the box, ale rutina vás nerozhází.
- Jste týmový hráč, který je pracovitý, proaktivní, samostatný a průbojný.
- Neustále hledáte nová řešení s přidanou hodnotou pro klienta.
- Dokážete zanalyzovat situaci a vykolíkovat tak prostor pro budoucí řešení.
- Vnímáte zodpovědnost za svůj produkt a jste jeho ambasadorem.
U nás získáte možnost:
- Být součástí agilního týmu složeného z product ownera, specialistů zákaznických cest, analytiků, vývojářů, designerů, testerů a service ownerů.
- Být parťákem supr party lidí, kteří spolu rádi zajdou po práci na pivo.
- Rozvíjet svojí kreativní stránku.
- Dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl a je důležitou součástí strategie banky (na práci pro práci si nehrajeme).
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
- 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
- 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
- zvýhodněné bankovní produkty
- příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
- zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších
Dává mi to smysl
Co říkají kolegové
Tuto pozici obsazuje
Klára Svobodová

Před několika lety jsem ve Spořce dostala příležitost nastartovat kariéru v HR. Denně se potkávám se zajímavými lidmi a mám možnost spolupracovat na různých projektech napříč celou bankou. Díky tomu se neustále vzdělávám, a tak se cítím #silnější. Kromě TOP benefitů jsem získala ten nejlepší tým. Pokud chcete svou kariéru posunout dál, ráda vám pomůžu v hledání té pravé pozice. …
Více
Přejít na
LinkedIn
© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC