Expert na zákaznické cesty - Start a rozvoj podnikání

Práce na plný úvazek
Korporatní bankovnictví
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší česká banka a poskytuje služby pro více než 3,6 milionu klientů. A právě proto je pro nás důležité dobře rozumět potřebám jednotlivých skupin klientů, designovat podle nich naše produkty a služby a díky tomu vytvářet z klientů naše fanoušky.

V týmu Start a rozvoj podnikání se zaměřujeme na firemní klienty a věnujeme se vymýšlení nástrojů a postupů, jak jim doručit co nejkvalitnější poradenství. Vaše pozice tak bude zaměřena právě na design a provoz služeb pro firemní klienty a na podporu bankéřů, kteří je obsluhují. Hlavní oblastí, které se přitom budete věnovat, je podnikatelská činnost v zemědělství.

#firemnibankovnictvi

Máte chuť:

  • hledat slabá a silná místa na zákaznických cestách a zlepšovat oblasti, které výrazně posunou klientskou spokojenost
  • připravovat prototypy nových řešení a testovat je s klienty, zároveň budete podporovat i provoz důležitých klientských služeb
  • hledat nové trendy a inovace, které stojí za to přenést do banky
  • spolupracovat na vývoji nových produktů a služeb a neustále je vylepšovat
  • vyhledávat aktuální obchodní příležitosti v zemědělství a připravovat úpravy v nabídce produktů a služeb banky, které na ně budou reagovat
  • spolu s dalšími kolegy využívat možnosti spolupráce s oborovými zemědělskými organizacemi, s cílem podporovat obchodní činnosti banky
  • aktivně získávat zpětnou vazbu od klientů a využívat ji k dalšímu rozvoji produktů a služeb

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • detailní znalost aktuální situace a trendů v oblasti zemědělství, zejména pak ekonomické stránky této problematiky (např. státní dotační politika apod.), možnost využití existujících kontaktů v této oblasti je jednoznačnou výhodou
  • schopnost vidět danou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby
  • kreativitu a analytické schopnosti  (mít nápady, inspirované klientskou zpětnou vazbou a umět je dotáhnout do konce - shromáždit data, chápat je, vyčíslit dopad)
  • alespoň základní zkušenost s designem produktů, procesů nebo distribučních kanálů (znalost bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů je výhodou, ale není nutnou podmínkou)
  • schopnost získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept
  • schopnost srozumitelně předat zjištěné informace týmu a propsat je do nového řešení
  • motivaci neustále se učit a zlepšovat svou odbornost v CX a klientském výzkumu
  • vysokou míru spolupráce s týmem, pozitivní přístup, otevřenost a drive dotáhnout věci do konce
  • chuť hledat nejlepší řešení pro klienta
  • vysokou zručnost při práci s aplikacemi MS Office, zejména PowerPointem a Excelem (znalost pokročilých funkčností, jako jsou databázové funkce, použití jednoduchých maker apod. bude významnou výhodou) 

U nás získáte:

  • možnost být součástí fungující komunity (spolu s dalšími více než 200 CX experty), ve které najdete dostatek inspirace a příležitosti pro svůj profesní rozvoj
  • možnost setkání a spolupráce s nejlepšími experty z našich partnerských organizací (např. Národní centrum Průmyslu 4.0, Zemědělský svaz ČR, Svaz průmyslu a dopravy ČR a mnoha dalšími)

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Alena Hroncová
Alena Hroncová
Mou specializací v České spořitelně je nábor nových kolegů pro oblast finančních trhů, korporátního bankovnictví a agilních týmů. Kolegové, které ve Spořce potkávám, jsou profesionálové a zároveň úžasní lidé. Pokud hledáte inspirativní a inovační prostředí, nové zkušenosti a úspěšný byznys, hledáte u nás správně. Těším se na váš životopis. Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC