Expert na zákaznické cesty - Omnichannel

Práce na plný úvazek
Korporatní bankovnictví
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší česká banka a poskytuje služby pro více než 3,6 milionu klientů. A právě proto je pro nás důležité dobře rozumět potřebám jednotlivých skupin klientů, designovat podle toho naše produkty a služby a díky tomu vytvářet z klientů naše fanoušky.

V našem týmu všichni milujeme podnikatele a firmy. Věnujeme se přímé komunikaci na klienty, nastavujeme obsluhu klientů tak, aby byli klienti spokojení, a zajišťujeme, aby klienti měli stejnou a kvalitní zákaznickou zkušenost, ať už přijdou na pobočku nebo s bankou řeší něco online.

Máte chuť:

  • hledat slabá a silná místa na zákaznických cestách a zlepšovat oblasti, které výrazně posunou klientskou spokojenost 
  • připravovat prototypy nových řešení a testovat je s klienty 
  • hledat nové trendy a inovace, které stojí za to přenést do banky 
  • spolupracovat na vývoji nových produktů a služeb a neustále je vylepšovat 
  • neustále zkoumat a analyzovat chování klientů pomocí různých výzkumných technik (kvantitativní průzkumy, uživatelské testování, experimenty, hloubkové rozhovory) 
  • být součástí týmu, který je posedlý komunikací a zákaznickou zkušeností 
  • společně s kolegy definovat obslužný model pro firemní klienty, zejména v online světě

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste byl/a zodpovědný/á za zákaznickou zkušenost v jakékoliv interakci s klienty 
  • máte schopnost vidět svěřenou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby 
  • jste kreativní osoba s analytickými schopnostmi (máte nápady a umíte je dotáhnout do konce – shromáždit data, chápat je, vyčíslit dopad) 
  • máte alespoň základní zkušenosti s designem produktů, procesů nebo distribučních kanálů (znalost korporátních bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů je výhodou, ale není nutnou podmínkou) 
  • umíte získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept 
  • se chcete neustále učit a zlepšovat svou odbornost v CX a klientském výzkumu 
  • máte chuť hledat nejlepší řešení pro klienta 
  • se v online světě cítíte jako doma a jste fanoušek digitálních technologií 
  • dokážete domyslet souvislosti omnichannelové obsluhy firemních klientů 
  • máte základní znalosti CRM a zájem řešit optimální nastavení omnichannelové obsluhy napříč celou bankou 
  • jste pozitivně založený člověk, který svou práci dělá s úsměvem a nezničí ho ani náročný den

U nás získáte:

  • možnost být součástí fungující komunity (spolu s dalšími více než 200 CX experty), ve které najdete dostatek inspirace a příležitosti pro svůj profesní rozvoj  
  • tým zkušených a motivovaných kolegů, kteří sdílí své know-how a jsou týmoví hráči 
  • možnost přispívat k naplňování celobankovních cílů 
  • zázemí největšího korporátního lendera na českém bankovním trhu 
  • férové finanční ohodnocení 

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Alena Hroncová
Alena Hroncová
Mou specializací v České spořitelně je oblast finančních trhů, korporátního bankovnictví, nábor nových kolegů do Regionálních korporátních center v rámci celé ČR a HQ role (marketing, interní komunikace, audit, HR, ombudsman apod.). Kolegové, které ve Spořitelně potkávám, jsou profesionálové a zároveň úžasní lidé. Když hledáte inspirativní a inovační prostředí, nové zkušenosti a úspěšný byznys, hledáte u nás správně. Těším se na Váš životopis. Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC