CRM Specialista/ka v týmu Personalizace

Práce na plný úvazek
Řízení produktu a podpora prodeje
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy v technologiích a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Rádi přemýšlíte nad něčím jinak, nově a všichni okolo vás si myslí, že je to něco na co ještě nepřišel čas? Baví vás dívat se po světě po různých inovacích a novinkách, které by se dali využít na naších pobočkách? Chcete mít okolo sebe tým podobně smýšlejících lidí? Pak jste to právě vy koho hledáme.

Máte chuť:

  • být součástí squadu, který je posedlý komunikací a zákaznickou zkušeností
  • navazovat s klienty dialog a rozvíjet oblast personalizovaného poradenství v digitálním prostoru
  • řídit end-to-end komunikační proces v rámci direct marketingu, který řeší reálné potřeby našich zákazníků
  • učit se, hledat nové marketingové přístupy a vyhodnocovat jejich dopad
  • ponořit se do dat a na jejich základě optimalizovat a navrhovat možná zlepšení stávající komunikace
  • seznámit se s výzkumnými technikami uživatelského chování (kvantitativní průzkumy, uživatelské testování, experimenty, hloubkové rozhovory,..) a různými výzkumnými nástroji
  • pracovat s nástrojem Salesforce Marketing Cloud

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte zkušenost se CRM nebo direct marketingem 
  • víte, co je to komunikační journey a baví vás hledat cesty, jak zvyšovat výkon komunikace 
  • dokážete sestavit A/B test, vyhodnotit jeho výsledky a definovat další kroky v komunikaci  
  • v reportingu jste jako ryba ve vodě a znáte pojmy jako open rate, CTR a konverze 
  • nebojíte se discovery workshopů, skupinových diskuzí, hloubkových rozhovorů a uživatelského testování se zákazníky 
  • dokážete odůvodnit svá rozhodnutí a poskytnout konstruktivní “proč” 
  • máte zkušenosti s návrhem produktů/služeb v agilním prostředí a prototypováním (nebo je rádi získáte) 
  • vzděláváte se v příbuzných oblastech - např. grafika, psychologie, *víte jak fungují barvy či jak pracuje lidský mozek    
  • jste komunikativní, proaktivní a máte pozitivní přístup 
  • dokážete přijímat otevřenou zpětnou vazbu 
  • věříte, že nejlepší řešení je mezi vaším egem a egem ostatních 

U nás získáte:

  • možnost stát u přerodu největší banky na českém trhu 
  • místo ve skvělém agilním týmu složeném z expertů z rozdílných oblastí, který má k dispozici agilního kouče 
  • prostor předávat své know-how kolegům v týmu, a naopak se učit to, v čem oni vynikají 
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání 
  • příležitost účastnit se zajímavých projektů a používat nové technologie 

 
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Klára Schilhartová
Klára Schilhartová
Ve Spořce, kde se starám o nábor do našeho IT světa, mě baví především pestrost práce a množství příležitostí. Pokud hledáte příjemné pracovní prostředí, profesionální přístup a inspirativní kolegy, jste u nás správně. Těším se na váš životopis! Více
Přejít na LinkedIn
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena. | Powered by LMC