Přeskočit na hlavní obsah

Customer Journey Expert - Efektivní servisní model

Práce na plný úvazek
Informační technologie
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší česká banka a poskytuje služby pro více než 3,6 milionu klientů. A právě proto je pro nás důležité dobře rozumět potřebám jednotlivých skupin klientů, designovat podle toho naše produkty a služby a díky tomu vytvářet z klientů naše fanoušky.

Máte chuť:

  • Dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost.
  • Navrhovat procesy a procesní změny a vyhodnocovat jejich efektivitu.
  • Pracovat s daty - data číst, analyzovat a na základě nich se rozhodovat.
  • Mapovat zákaznické cesty (hledat silná a slabá místa), zejména v oblasti. servisních požadavků klientů - řešených přes pobočku, call centrum nebo George.
  • Připravovat podklady pro zákaznické průzkumy, realizovat je, analyzovat a navrhovat další kroky.
  • Podílet se na přípravě prototypů navrhovaných řešení a testovat je s interními a externími klienty.
  • Hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy z oblasti servisování klientů.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte zkušenosti s procesy, designem procesů a procesním řízením.
  • Baví vás práce s daty a máte analytické myšlení.
  • Jste týmový hráč a nebojíte se každodenní spolupráce s analytiky, vývojáři a testery, kteří jsou součástí našeho týmu.
  • Vás baví zjišťovat potřeby klientů, obchodu a uživatelů.
  • Máte zkušenosti s výzkumem, získávání zpětné vazby od koncového uživatele – výhodou.
  • Máte zkušenosti s bankovním prostředím – výhodou. 

 U nás získáte možnost:

  • Spolu s dalšími více než 200 CX experty budete součástí fungující komunity, ve které najdete dostatek inspirace a příležitostí pro svůj profesní rozvoj.
  • Být součástí 14ti členného týmu složeného z product ownera, customer journey expertů, analytiků, vývojářů, testerů a service ownera.
  • Pracovat v 14ti denních sprintech a osvojit si přístup k řízení projektů SCRUM.
  • Starat se o procesy servisních požadavků klientů, zefektivňovat je a převádět je do digitálního světa. 

 
 
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance).
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem.
  • Příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty).
  • Zvýhodněné bankovní produkty.
  • Příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok.
  • Zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších.

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Tereza Němečková
Tereza Němečková
Česká spořitelna mi dala možnost nahlédnout do světa HR a přidat se tak k týmu skvělých lidí. Můj den nikdy nezačíná a nekončí stejně, a to mě na mé práci baví. Mám možnost spolupracovat se zajímavými lidmi, být součástí nových projektů a neustále se vzdělávat. Pokud se chcete také přidat k našemu Spořka týmu, ráda vám pomůžu v hledání té pravé pozice. Více