Přeskočit na hlavní obsah
→ Přejít na web České spořitelny

Specialista/ka pro digitální marketing (senior)

Práce na plný úvazek
Marketing a PR
Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Specialista/ka pro digitální marketing je součástí týmu, který má na starosti vnímání a budování Brandu České spořitelny v regionech pomocí eventů a spolupráce se třetími stranami a finanční vzdělávání.

Vaší hlavní rolí bude v rámci činnosti týmu aktivně vyhledávat příležitosti pro Brand aktivaci v on-line prostředí se zaměřením na mladé lidi a jejich digitální engagement a neustále přicházet s novými nápady. Hledáme vás, pokud jste kreativní osobnost a umíte pracovat s obsahem v on-line prostředí. Obsah umíte exekuovat a nezaleknete se plánování obsahu do vhodných on-line komunikačních kanálů. Nastavíte vhodná KPIs, rozumíte metrikám on-line prostředí a umíte vyhodnocení kampaní interpretovat. Zároveň uvítáme zkušenosti s eventovým managementem. Využijete je při propojování offline a on-line aktivit.

Máte chuť:

  • zlepšovat vnímání značky ČS
  • aktivně přicházet s nápady a příležitostmi, jak posouvat engagement mladých lidí v (nejen) digitálním prostředí
  • odpovídat za plánování a realizaci digitálních komunikačních kampaní v souladu se strategií ČS
  • aktivně hledat a přinášet inovace a nové trendy ve své oblasti (komunikace v on-line prostředí) do banky
  • vybírat nástroje pro komunikaci a jejich kontinuální správu
  • odpovídat za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • analyzovat a vyhodnocovat data a následně řídit aktivity
  • odpovídat za přípravu písemného zadání (briefu) včetně základní architektury kampaně (návrhu komunikačních kanálů)
  • pracovat s výstupy ze zákaznických výzkumů a feedbacků
  • koordinovat práci v rámci týmu/týmů a spolupracovat s externími nebo interními dodavateli (agenturami)
  • odpovídat za vyhodnocení komunikačních aktivit
  • navrhovat komplexní/dílčí komunikační plány
  • řídit a alokovat komunikační rozpočet
  • organizovat fyzické eventy navázané na on-line kampaně

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • marketingové základy (znáte základní principy marketingu; umíte napsat brief; nejsou vám cizí zkratky a pojmy jako STDC, NPS, paid/owned/earned media, apod.)
  • předchozí praxi v oblasti digitálního marketingu; zejména zkušenosti s tvorbou obsahu a komunikací v on-line prostředí; případně se sám/sama věnujete vlastní tvorbě (např. vlastní blog, YouTube kanál, apod.), znáte metriky pro měření efektivity a výkonu v on-line prostředí; dokážete nastavit KPIs a umíte vyhodnotit úspěšnost aktivit  
  • znalost nebo umíte zacházet s nástroji jako Google Analytics, Google Ads, Business Manager (FB/IG), Sklik  
  • představu, jak má vypadat dobře napsané copy, nebo jak mají vypadat kreativy určené pro digitální prostředí
  • chuť a ochotu učit se a rozvíjet
  • zkušenost s řízením "tone of the voice"
  • praxi v tvorbě komunikační/kontaktní strategie
  • základní přehled a znáte funkce offline médií (rádio, OOH, TV, print) a umíte nabídnout zkušenost s řízením svěřených komunikačních kanálů 
  • schopnost příjemně a efektivně komunikovat
  • pozitivní přístup, jste týmový hráč, jste adaptabilní, autonomní a otevřená osobnost, schopna přijímat zpětnou vazbu
  • snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro klienta
  • schopnost otevřeně sdílet své úspěchy, i problémy, kterým čelíte 

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci v jedné z největších bank na trhu
  • možnost spoluvytvářet silný image České spořitelny jako zaměstnavatele na českém trhu
  • příležitost se zúčastňovat různorodých projektů ve spolupráci s businessem, marketingem a interní komunikací
  • tým přátelských kolegů, kteří vás budou inspirovat a sdílet navzájem své know-how
  • možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů 

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Alena Hroncová
Alena Hroncová
Mou specializací v České spořitelně je oblast finančních trhů, korporátního bankovnictví, nábor nových kolegů do Regionálních korporátních center v rámci celé ČR a HQ role (marketing, interní komunikace, audit, HR, ombudsman apod.). Kolegové, které ve Spořitelně potkávám, jsou profesionálové a zároveň úžasní lidé. Když hledáte inspirativní a inovační prostředí, nové zkušenosti a úspěšný byznys, hledáte u nás správně. Těším se na Váš životopis. Více
Přejít na LinkedIn