Náš tým zodpovídá za plnění prodejních plánů v digitálních kanálech napříč celou bankou. Optimalizuje akviziční rozpočty za účelem minimalizace PNO a maximalizace tržního podílu. Ve spolupráci s ostatními triby pracuje na zlepšení zákaznické zkušenosti ve všech digitálně akvizičních touch-pointech a podílí se na úpravě produktů i procesů.
Na této pozici budete zodpovídat za tvorbu a udržování reportů, které kvantifikují a vizualizují průchod zákazníků digitálně akvizičními kanály a slouží produktovým expertům k rozhodování o alokaci finančních prostředků, nebo o technologických změnách v těchto kanálech.
Co Vás čeká za práci:
- Nejčastěji budete pracovat s nástroji Oracle SQL Developer, Google Analytics, Tableau Desktop/Server, Keboola a Data Studio (ideální je předchozí zkušenost s SQL, Google Analytics a data vizualizačními nástroji)
- Analýza zákaznické zkušenosti se zaměřením na její digitálně akviziční část
- Definování zadání pro tvorbu/úpravu reportů pro Data tribe, Data Science nebo CRM tým
- Vymýšlení způsobu doměření efektivity nových obchodních modelů
- Práce s reporty v interních i mediálních nástrojích
- Interpretace výsledků své analýzy dalším kolegům v týmu
Budeme si rozumět, pokud:
- Vás baví designovat reporty, podle kterých je možné dělat rychle a spolehlivě zásadní obchodní rozhodnutí
- Máte 3+ let zkušeností v oblasti datové analytiky nebo reportingu
- Jste schopný/á samostatně navrhnout změny v reportingu na základě změn v procesech
- Máte analytické myšlení a schopnost rychle porozumět potřebám týmu v oblasti měření efektivity
- Máte předchozí znalost práce s data vizualizačním nástrojem (preferujeme Tableau)
- Dokážete pracovat samostatně s Oracle databází a SQL (využíváme Oracle (DWH) a Hadoop (Data Lake)
- Základní znalost ETL nástroje Keboola výhodou
- Znalost základů Pythonu a PySpark výhodou
- Jste otevření učit se novým věcem v rámci neustále se rozvíjejícího prostředí datové analytiky
- Dokážete technicky definovat zadání pro data architekty a vývojáře tak, aby docházelo ke správnému sběru všech potřebných dat pro následný reporting
- Výhodou pokud umíte pracovat s Google analytics a jinými mediálními nástroji (Google ads, Sklik, Facebook, Adform...)
U nás získáte:
- Šanci být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, které mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály (standupy, retro meetingy...)
- Prostor k předávání svého know how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
- Výběr z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit (můžete např. využít dní volna pro charitu a dobrovolničit na akcích pořádaných ČS, zapojit se do sportovních a jiných spolků a spoustu dalších věcí)
- Možnost dalšího odborného rozvoje a vzdělávání
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
- 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
- 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
- zvýhodněné bankovní produkty
- příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
- zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších
Dává mi to smysl
Co říkají kolegové
Tuto pozici obsazuje
Nikol Turková

Česká spořitelna mi díky skvělému work-life balance dala možnost jak osobního, tak kariérního růstu. Při studiu jsem mohla poznat banku ze všech stran a vybrat si směr, který by mě bavil nejvíce. Každý den se setkávám s inspirativními lidmi, účastním se zajímavých projektů a učím se novým věcem. Na HR nyní propojuji talenty s příležitostmi, které spořitelna nabízí. Snažím se, aby pohovor byl příjemnou záležitostí, kdy uchazeč pozná nejen nás a banku, ale i sám sebe. Těším se na společné setkání! …
Více
Přejít na
LinkedIn