Přeskočit na hlavní obsah
→ Přejít na web České spořitelny

Specialista Back Office

Práce na plný úvazek
Administrativa
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o.

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste Group.

Hledáme nového kolegu/ kolegyni do našeho EGSS týmu.

Přejímáme nové činnosti z rakouské mateřské společnosti a stále se rozrůstáme! Proto hledáme novou posilu s pozitivním přístupem do našeho stabilního týmu. Láká a zajímá vás co se děje v pozadí banky? Chcete využít znalost cizího jazyka a komunikovat s kolegy z rakouské Erste banky?

Chcete-li nastartovat nebo rozvíjet svou kariéru ve stabilní nadnárodní společnosti přijďte k nám. Dostanete se mezi skvělou skupinu lidí a můžeme Vám nabídnout mnohem víc.

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste pečlivý/á, spolehlivý/á, máte analytické myšlení, schopnost samostatného úsudku a smysl pro detail,
  • dokážete se orientovat na výsledek a umíte si poradit, i když jste pod tlakem,
  • ovládáte anglický jazyk na úrovni min B1, německý jazyk výhodou,
  • tým a dobrá nálada na pracovišti je pro vás prioritou,
  • máte dobré komunikační schopnosti,
  • rozumíte si s PC a MS office,
  • máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání.

Co bude náplň Vaší práce?

  • vyřizování různorodých požadavků v oblasti zpracování plateb a správy klientských dat pro členy skupiny Erste Group a rakouské Sparkasse banky, a to dle podmínek v požadované kvalitě a rychlosti,
  • zpracování administrativních úkonů a reportů souvisejících s platebními transakcemi,
  • orientace, zadávání a kontrola dat v interních systémech banky na PC,
  • spolupráce s jinými odděleními a kolegy v rámci skupiny Erste Group,
  • komunikace emailem nebo telefonicky v anglickém či německém jazyce s bankami a bankovními manažery,
  • podílení se na zlepšování pracovních procesů (např. tvorba pracovních instrukcí,…).

Výhodou pro Vás bude:

  • zkušenost s prací v back office,
  • znalost bankovních produktů a platebních nástrojů,
  • praxe v bankovnictví nebo na pozici podobného zaměření (např. zpracování účetních dokladů apod.),
  • časová flexibilita.

Co od nás získáte?

  • jistotu a zázemí stabilní společnosti,
  • kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí,
  • kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu,
  • možnost podílet se na projektech.

Zaměstnanecké benefity:

  • 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna,
  • možnost práce z Home Office,
  • plně hrazené stravenky v hodnotě 115 Kč/den,
  • příspěvek 6.000 Kč do Cafeterie,
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2.400 Kč měsíčně,
  • jazykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta, ovocné dny.

Jiné

  • nástup možný ihned nebo dohodou,
  • nástupní mzda od 18.000 Kč + osobní ohodnocení.

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Klára Svobodová
Klára Svobodová
Velká banka – velké možnosti. Proto jsem si Českou spořitelnu vybrala jako svého zaměstnavatele a mohu toto motto jen potvrdit. Z pozice asistentky týmu Premier bankéřů jsem se díky možnostem vzdělávání a kariérního růstu dostala až na současnou pozici v HR. Mým úkolem je nábor nových kolegů do pobočkové sítě v regionu Jižní Morava. Budu velmi ráda, když se s Vámi budu moct osobně setkat a pobavit se o možnostech, které Česka spořitelna nabízí. Více
Přejít na LinkedIn