Česká spořitelna má ve své DNA zakořeněno pomáhat lidem v jakékoliv životní situaci. Naší prioritou je klientům dobře poradit a nabídnout jim to nejlepší možné řešení. Díky naší unikátní službě Moje zdravé finance dokážeme klientovi ušetřit nejen peníze, ale i čas.
Co Vás čeká:
- nabídka a prodej bankovních produktů s orientací na potřeby klienta
- každodenní komunikace s našimi klienty – telefonicky i osobně
- práce s nejmodernějšími systémy a technologiemi
- příprava promyšlených finančních plánů, které klientům pomohou v plnění snů i ve zvládání každodenních situací
Co od Vás očekáváme:
- úspěšně ukončené vzdělání, minimálně maturita je však nutností
- zkušenosti v klientsky orientovaném obchodě
- proaktivitu, tah na branku a obchodního ducha
- příjemné vystupování a komunikační schopnosti
Na co se těšit:
- v 1. roce průměrný měsíční příjem včetně bonusu ve výši 40.000 Kč a vzdělání v oblasti bankovnictví a financí v hodnotě 250.000 Kč včetně certifikací
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
- 42 dnů volna každý rok (25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna bez udání důvodu, 12 dnů volna navíc pro skvělý work-life balance)
- 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
- zvýhodněné bankovní produkty
- příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
Dává mi to smysl
Co říkají kolegové
Tuto pozici obsazuje
Petra Fraňková

Díky České spořitelně mám možnost posouvat se neustále dál. Každý den je pro mě v něčem nový a přínosný. Nyní se v rámci banky zaměřuji na hledání talentů. Moc ráda se s Vámi potkám na osobní schůzce. Pojďme společně probrat, jaké příležitosti Česká spořitelna nabízí. Věřím, že společně dokážeme najít tu nejvhodnější pozici právě pro Vás. …
Více
Přejít na
LinkedIn