Přeskočit na hlavní obsah
→ Přejít na web České spořitelny

Specialista back office - Tým Compliance

Práce na plný úvazek
Administrativa
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o.

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.

Hledáme nové kolegyně/ kolegy do týmu Compliance (Prevence praní špinavých peněz).

Přejímáme nové činnosti z rakouské mateřské společnosti, a proto hledáme novou posilu s pozitivním přístupem do našeho mladého a rozrůstajícího se týmu. Chcete využít znalost cizího jazyka a komunikovat s kolegy ze skupiny Erste? Zajímá vás co se děje na pozadí banky? Přijďte k nám a dostanete se mezi skvělou skupinu lidí a můžeme Vám nabídnout mnohem víc.

Tým, jehož náplní práce je především kontrola plateb, které systém vyhodnotí jako rizikové. Členové týmu tak zodpovídají za to, že tyto platby jsou v souladu s mezinárodními sankcemi, embargy a nejsou
podezřelé z praní špinavých peněz, financování terorismu apod.

Co bude náplní Vaší práce?:

  • budete součástí týmu, jehož úkolem je zamezit praní špinavých peněz,
  • budete denně vyhodnocovat rizikové platby a rozhodovat se, zdali se nejedná o legalizaci výnosů z trestné činnosti či financování terorismu apod.
  • budete využívat různé kanály pro vyhledávání informací, kontrolovat platnost a úplnost identifikačních údajů,
  • budete rozeznávat, které země jsou na embargu a patří mezi rizikové,
  • budete komunikovat s kolegy z Rakouska a s členy skupiny Erste Group v anglickém jazyce,
  • budete zpracovávat různé administrativních požadavky na PC,
  • budete se podílet na zlepšování procesů.

Co od vás požadujeme?:

  • pečlivost, spolehlivost, kvalitu, bezchybnost a schopnost samostatného úsudku,
  • orientaci na výsledek, zvládání situací pod tlakem,
  • dobré komunikační schopnosti,
  • znalost práce na PC a v MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook),
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B1,
  • vzdělání nebo praxe z oblasti bankovnictví - platebního styku výhodou,
  • ukončené SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání.

Od nás získáte:

  • jistotu a zázemí nadnárodní společnosti,
  • kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí,
  • kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu.

Zaměstnanecké benefity:

  • 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
  • možnost práce z Home Office,
  • plně hrazené stravenky (115 Kč/den),
  • příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (všestranné využití např. platby v lékárnách, slevomat, wellness,...),
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně,
  • jazykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta, ovocné dny.

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Klára Svobodová
Klára Svobodová
Velká banka – velké možnosti. Proto jsem si Českou spořitelnu vybrala jako svého zaměstnavatele a mohu toto motto jen potvrdit. Z pozice asistentky týmu Premier bankéřů jsem se díky možnostem vzdělávání a kariérního růstu dostala až na současnou pozici v HR. Mým úkolem je nábor nových kolegů do pobočkové sítě v regionu Jižní Morava. Budu velmi ráda, když se s Vámi budu moct osobně setkat a pobavit se o možnostech, které Česka spořitelna nabízí. Více
Přejít na LinkedIn