Přeskočit na hlavní obsah
→ Přejít na web České spořitelny

Specialista Back Office pro korporátní klienty

Práce na plný úvazek
Administrativa
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o.

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste Group.

Hledáme nového kolegu do týmu Corporate Operations

Tým odpovídá za zpracování bankovních služeb, úvěrů a produktů pro korporátní klientelu Erste Group bank AG, Banku Erste Bank Österreich a Sparkasse banky. Operátor korporátních operací taktéž zodpovídá za onboarding a správu katalogových nebo individuálních produktů, pečlivě shromažďuje potřebná data pro správné zadávání do systému. Cílem je pochopit komplexní podnikání v korporátním segmentu různých podniků.

Co bude náplní Vaší práce?:

  • přebírání objednávek od Front office, shromažďování potřebných údajů o produktech a klientech pro správné zadávání,
  • sledování plnění podmínek dle smlouvy s klientem,
  • správa účtů pro obchod s cennými papíry, zpracování klientských žádostí o prodej a nákup cenných papírů, pravidelný report,
  • komunikace v cizím jazyce s kolegy v rámci skupiny Erste, s bankami protistrany a s klienty,
  • práce a orientace v interních aplikacích a systémech,
  • podílení se na zlepšování procesů.

Co od vás požadujeme?:

  • pečlivost, spolehlivost, přesnost, analytické myšlení, schopnost samostatného úsudku a smysl pro detail,
  • orientace na výsledek, zvládání situací pod tlakem,
  • ochota učit se a neustále zvyšovat a aktualizovat své znalosti,
  • dobré komunikační schopnosti,
  • znalost práce na PC a v MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook,...),
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem min. na úrovni B1, německý jazyk výhodou,
  • vzdělání či praxe v oboru ekonomie, financí nebo bankovnictví výhodou,
  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání.

Od nás získáte:

  • jistotu a zázemí nadnárodní společnosti,
  • kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí,
  • kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu.

Zaměstnanecké benefity:

  • 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
  • možnost práce z Home Office,
  • plně hrazené stravenky (115 Kč/den),
  • příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (všestranné využití např. platby v lékárnách, slevomat, wellness,...),
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně,
  • jazykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta, ovocné dny.

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Klára Svobodová
Klára Svobodová
Velká banka – velké možnosti. Proto jsem si Českou spořitelnu vybrala jako svého zaměstnavatele a mohu toto motto jen potvrdit. Z pozice asistentky týmu Premier bankéřů jsem se díky možnostem vzdělávání a kariérního růstu dostala až na současnou pozici v HR. Mým úkolem je nábor nových kolegů do pobočkové sítě v regionu Jižní Morava. Budu velmi ráda, když se s Vámi budu moct osobně setkat a pobavit se o možnostech, které Česka spořitelna nabízí. Více
Přejít na LinkedIn