Přeskočit na hlavní obsah
→ Přejít na web České spořitelny

Specialista Back Office s německým jazykem - EGSS

Práce na plný úvazek
Administrativa
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o.

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní
klienty v rámci finanční skupiny Erste.

Hledáme nového kolegu s němčinou do zpracovatelského centra Erste Group Shared Services na pozici Specialista back office.

Máte chuť stát se členem týmu v mezinárodní společnosti, která je součástí finanční skupiny Erste Group? Chcete využít znalost německého jazyka a komunikovat s kolegy z rakouské Erste banky? Baví vás práce s daty? Pokud ano, je pro Vás tato nabídka skvělou příležitostí.

Hledáme novou posilu s pozitivním přístupem do našeho týmu pro zpracování plateb pro Rakousko. Členové týmu zodpovídají za řešení požadavků klientů, jimiž jsou rakouská banka Erste Bank Österrreich a rakouské Sparkasse banky. Cílem je vyřídit všechny tyto požadavky v požadované kvalitě, včas a ke spokojenosti klienta.

Co bude náplní Vaší práce?

  • budete zpracovávat požadavky a odpovídat na dotazy od klientů (údaje o odesílateli, účel úhrady, ověřování dalších informací o platbě, dohledávání platebních příkazů, přesměrování účtů,…),
  • budete řešit a identifikovat nesrovnalosti spojené s platbami (případné reklamace, nezaúčtované platby, limity na bankovních produktech,…),
  • práce v interních systémech a aplikacích, třídění emailů, zapisování dat do statistik, vedení archivace dokumentů,
  • komunikace se zákazníky a bankovními poradci v německém jazyce a podpora v případě otázek,
  • porozumění pracovním instrukcím v NJ.

Jaké jsou požadavky na tuto pracovní pozici?:

  • pečlivost, spolehlivost, kvalita, bezchybnost a schopnost samostatného úsudku,
  • analytické myšlení, orientace na výsledek, upřednostňování priorit, zvládání situací pod tlakem,
  • dobré komunikační schopnosti,

znalost práce na PC a v MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)

  • znalost německého jazyka slovem i písmem min. na úrovni B2, anglický jazyk výhodou,
  • vzdělání/ praxe z oblasti bankovnictví nebo platebního styku výhodou,
  • ukončené SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání.

Od nás získáte:

  • jistotu a zázemí nadnárodní společnosti,
  • kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí,
  • kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu.

Zaměstnanecké benefity:

  • 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
  • možnost práce z Home Office,
  • plně hrazené stravenky (115 Kč/den),
  • příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (všestranné využití např. platby v lékárnách, slevomat, wellness...),
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně,
  • ovocné dny, jazykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta.

Jiné:

  • nástup ihned nebo dohodou,
  • nástupní mzda od 19.000 Kč + osobní ohodnocení.

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Klára Svobodová
Klára Svobodová
Velká banka – velké možnosti. Proto jsem si Českou spořitelnu vybrala jako svého zaměstnavatele a mohu toto motto jen potvrdit. Z pozice asistentky týmu Premier bankéřů jsem se díky možnostem vzdělávání a kariérního růstu dostala až na současnou pozici v HR. Mým úkolem je nábor nových kolegů do pobočkové sítě v regionu Jižní Morava. Budu velmi ráda, když se s Vámi budu moct osobně setkat a pobavit se o možnostech, které Česka spořitelna nabízí. Více
Přejít na LinkedIn