Přeskočit na hlavní obsah
→ Přejít na web České spořitelny

Expert na zákaznické cesty pro Top Affluentní zákazníky

Práce na plný úvazek
Řízení produktu a podpora prodeje
Česká spořitelna, a.s.

Náš tým nastavuje strategii pro segmenty prémiového a privátního bankovnictví České spořitelny. Vytváří propozice a komunikaci zvyšující emoční vazbu ke značce Erste Premier a Erste Private Banking, s cílem zvyšování loajality klientů vůči bance. Vše děláme na základě podrobné znalosti potřeb našich klientů, které navazují na jejich životní etapy. Cílem je kontinuální interakce s klienty a využití jejich zpětné vazby ke zkvalitnění designu produktů, služeb a procesů. Chceme detailně proniknout do potřeb klienta a to vše ve spolupráci s bankéři a mnoha dalšími týmy v bance.

Máte chuť:

  • získávat klientské insighty z interních dat, externích výzkumů, na kterých se můžete osobně podílet a ze zkušeností bankéřů
  • využívat těchto insightů při revizi současných a tvorbě nových propozic služeb prémiového a privátního bankovnictví
  • aktivně vyhledávat nové příležitosti ke zlepšení zákaznické zkušenosti na základě nejnovějších trendů v oboru (technologické, procesní, produktové aj.)
  • organizačně koordinovat proces implementace schválených změn a novinek
  • prezentovat nová řešení obchodní síti

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • pracovní zkušenost v bankovním sektoru s top affluentními klienty a pracoval/a jste na pozici segmentového případě produktového specialisty
  • praxi na pozici osobního / privátního bankéře, máte ambici a odvahu produkty a služby pro klienty zlepšovat
  • silnou orientaci na znalost a potřeby klienta, inovativní a kreativní myšlení
  • tah na bránu - schopnost navrhovat a dotahovat řešení
  • organizační dovednosti - schopnost samostatně řídit a koordinovat aktivity a kolegy na úrovni menších projektů
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni výhodou

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, pořízení nemovitostí (Finep), nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell, iStores a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem (České dráhy, Leo Express), občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších

Co říkají kolegové

Tuto pozici obsazuje

Nikol Turková
Nikol Turková
Česká spořitelna mi díky skvělému work-life balance dala možnost jak osobního, tak kariérního růstu. Při studiu jsem mohla poznat banku ze všech stran a vybrat si směr, který by mě bavil nejvíce. Každý den se setkávám s inspirativními lidmi, účastním se zajímavých projektů a učím se novým věcem. Na HR nyní propojuji talenty s příležitostmi, které spořitelna nabízí. Snažím se, aby pohovor byl příjemnou záležitostí, kdy uchazeč pozná nejen nás a banku, ale i sám sebe. Těším se na společné setkání! Více
Přejít na LinkedIn