Specialista/ka CRM nabídek a komunikace - Personalizace

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • Připravovat, testovat a exekuovat přímou komunikaci na klienty v souladu s principy zákaznické zkušenosti a značkou ČS
  • Být zodpovědný za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • Být zodpovědný za přípravu písemného zadání včetně základní architektury nabídky
  • Pravidelně vyhodnocovat přímou komunikaci na klienty a na základě vyhodnocení navrhovat vhodné změny
  • Znát potřeby klientů - pracovat s výstupy se zákaznických výzkumů a feedbacků

Co od Vás očekáváme:

  • Znalosti CRM komunikace, základních komunikačních kanálů, kontaktní strategie a znalost principů zákaznické zkušenosti
  • Spolupráci s týmem, seberozvoj, pozitivní přístup, chuť se učit, otevřenost, autonomii, adaptibilitu a schopnost přijímat zpětnou vazbu, tedy všechny klíčové postoje vhodné pro agilní organizaci
  • Chuť vytvářet nové a netradiční formy komunikace
  • Komunikativnost, jasné a srozumitelné vyjadřování (i v anglickém jazyce) a dobré prezentační dovednosti
  • Jste týmový hráč. Umíte spolupracovat a máte zodpovědnost za dosažení týmových cílů
  • Chápete svět pohledem klienta - víte, jak produkt klientovi prodat a co od něj klient může očekávat. Jste schopen vyhodnocovat zpětnou vazbu od klientů a jste s nimi v kontaktu
  • Jste vizionář - nebojíte se odvážných a inovativních nápadů. Sledujete, co se děje na trhu, vnímáte trendy a baví vás seznamovat s nimi ostatní
  • Dokážete rychle porozumět business situacím (hrozby a příležitosti), máte schopnost přicházet s nápady, chuť posouvat věci dopředu, čich na příležitosti a peníze; chování a myšlení investora či podnikavce

U nás získáte:

  • Dynamickou a různorou práci v chapteru CRM, který je spičkou v oboru
  • Zkušenost s Agilním způsobem práce
  • Prostor pro testování a zkoušení nových věcí
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 25 dní dovolené
  • 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu
  • Pro skvělý work-life balance nabízíme den volna navíc každý měsíc
  • 110 Kč ve stravenkách/den - plně hrazené zaměstnavatelem
  • Příspěvek 9.600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • Zvýhodněné bankovní produkty
  • Příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka CRM nabídek a komunikace - Personalizace

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?