Office manažer/ka pro útvar řízení rizik v segmentu SME

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • zabezpečovat vedení komplexní administrativní agendy (např. organizace mítinků, správa kalendáře, vyřizování objednávek ...)
  • být v neustálém kontaktu se všemi členy útvaru, každý den se starat o distribuci úvěrových případů jednotlivým členům dle jejich odbornosti
  • archivovat schválené úvěrové návrhy
  • pracovat s interními systémy (např. v nich prověřovat a ukončovat ratingy)
  • být zodpovědný/á za přípravu agendy na zasedání představenstva, komunikovat s možnými účastníky zasedání (obchodníci, členové týmu) a vše koordinovat
  • monitorovat propadlé revize klientů a v případě potřeby je předávat na kolegy

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte minimálně středoškolské vzdělání
  • dokážete komunikovat v anglickém jazyce na středně pokročilé úrovni (budete převážně využívat při písemných překladech z anglického jazyka do českého)
  • máte chuť na sobě dále pracovat a poznávat nové věci a postupy
  • jste komunikativní a máte týmového ducha

U nás získáte:

  • práci ve skvělém kolektivu a v dynamicky se rozvíjejícím SME segmentu
  • možnost nahlédnout do oblasti řízení rizik
  • smlouvu na dobu určitou po dobu mateřské / rodičovské dovolené (předběžně na 3 roky)
  • velké možnosti dalšího uplatnění
  • příležitost k osobnímu a profesnímu rozvoji
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Dále se můžete těšit na širokou paletu benefitů, např.:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Office manažer/ka pro útvar řízení rizik v segmentu SME

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?