Uživatelská podpora aplikace SmartCase

Fandíme mladým a nadějným lidem, kteří mají jasnou vizi a chtějí přijít s něčím novým a neotřelým. Spolupracujeme s vysokými školami, podporujeme inkubátory, akcelerátory, startupy. Studenty vítáme u nás na stážích a brigádách. Staň se součástí našeho velkého týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti.

Co tě u nás čeká?

  • Řešení incidentů nahlášených od uživatelů nebo helpdesku
  • Práce se systémem ServiceNow pro reportování a správu incidentů
  • Aktivní telefonická komunikace s uživateli, kteří hlásí incident a potřebují pomoc
  • Testování nových verzí aplikace, než ji dostanou k dispozici uživatelé
  • Spolupráce s týmem vývojářů, testerů a analytiků při řešení incidentů, které vyžadují servisní zásah

Jak jsme si tě vysnili?

  • Máš dobré komunikační schopnosti, nutné pro telefonický kontakt s interními klienty (uživateli)
  • Uživatelská práce s PC a nástroji Office (Excel, Word) Ti nedělá žádný problém
  • Výhodou bude pokud máš následující znalosti:
  • Orientace v problematice bankovních produktů
  • Zaměření na oblast bankovních informačních systémů
  • Testování informačních systémů

Proč to u nás budeš milovat?

  • Nastartuješ si kariéru v IT již během studia
  • Dostaneš se do kolektivu studentů plného zábavy
  • Vyděláš si fajn peníze - a když ti to dobře půjde, bude jich čím dál tím víc
  • Díky flexibilní docházce budeš v pohodě stíhat jak práci, tak i školu
  • Po skončení studia si tě u nás rádi necháme

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Uživatelská podpora aplikace SmartCase

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?