Specialista/ka klientských služeb

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • pracovat a zabezpečovat podporu týmu obchodníků (korporátních bankéřů) včetně přípravy podkladů
  • administrativně podporovat klíčové klienty
  • zabezpečovat činnosti související se správou korporátních klientů (zakládání, správa a transakce s běžnými účty, čerpání úvěrů, zřízení, změna a správa internetového bankovnictví a platebních karet, apod.)
  • napřímo komunikovat s klienty ohledně využívaných produktů a služeb
  • komunikovat a být v denním kontaktu s interními útvary banky
  • pracovat v interních bankovních systémech

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste šikovný/á absolvent/ka VŠ, nebo máte VŠ vzdělání a za sebou pracovní zkušenost – ideálně v korporátním bankovnictví (výhodou)
  • máte samostatný a proaktivní přístup, rychle se učíte novým věcem, jste pracovitý/á a umíte pracovat pod stresem
  • jste dobrý/á v organizaci práce a řízení kanceláře
  • jste týmový hráč a chcete se podílet na spolupráci s ostatními kolegy
  • znáte klíčové bankovní produkty
  • mluvíte anglicky (komunikativní úroveň)
  • máte dobrou znalost práce na PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)
  • se budete umět orientovat v množství programů a systémů

U nás získáte:

  • místo ve skvělém a přátelském týmu
  • zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • možnost dalšího kariérního růstu v rámci oddělení a profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka klientských služeb

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?