Specialista/ka back office - prodejní oddělení

sAutoleasing je součástí finanční skupiny České spořitelny. Poskytujeme služby finančního a operativního leasingu. Naše práce je každodenní zábava i dobrodružství. Pracujte mezi přátelskými a inspirativními lidmi, přidejte se k nám.

Máte chuť:

  • připravovat, kompletovat a administrovat smluvní dokumentaci
  • být zodpovědný/á za interní administrativu (přípravu podkladů) pro schvalovací proces
  • mít na starosti správu úvěrových rámců
  • obsluhovat zákaznický systém (CRM)
  • vést základní obchodní komunikaci s klienty a dodavateli
  • komunikovat s obchodníky a bankéři ve společnosti

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte SŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou) - pozice je vhodná i pro absolventy SŠ
  • máte předchozí praxi v leasingové či bankovní společnosti nebo v pojišťovně
  • jste zvyklý/á pracovat v MS Office (Excelu, Wordu, Outlooku)
  • ovládáte angličtinu na mírně pokročilé úrovni
  • vynikáte komunikačními dovednostmi, pečlivostí, flexibilitou
  • umíte jednat asertivně

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Dále se můžete těšit na širokou škálu benefitů, např.:

  • 25 dní dovolené
  • 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 6.000 Kč do Cafeterie
  • Multisport kartu
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 25 000 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka back office - prodejní oddělení

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?