Specialista/ka DIGI marketingu

Squad digitální akvizice a engagement se stará o fungování dlouhodobých akvizičních kampaní, na ně navázaných brandových kampaní v digitálních kanálech, ale také správné fungování webu jak po obsahové, tak po technické stránce. V rámci těchto aktivit se zabýváme plánováním digitálních kampaní, webovou analytikou, rozsáhlým UX testováním, vyhodnocováním dopadu kampaní na prodej, napojováním různých datových zdrojů do mediálních nástrojů a personalizací webu.

Máte chuť:

  • podílet se na plánování a realizaci digitálních komunikačních kampaní
  • aktivně hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy ve své oblasti
  • být zodpovědný/á za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • připravovat písemné zadání (brief) včetně základní architektury kampaně (návrh komunikačních kanálů)
  • pracovat s výstupy se zákaznických výzkumů a feedbacků
  • koordinovat práci v rámci týmu/týmech a spolupracovat s externími nebo interními dodavateli (agenturami)
  • se přímo podílet na vývoji produktu (v rámci svých dovedností a kompetencí)
  • společně s ostatními definovat, jak navrhnout a vyvinout produkt na základě vstupů od externího i interního klienta a také neustále pracovat na jeho vylepšování
  • aktivně spolupracovat s ostatními a stejně jako všichni ostatní členové týmu budete mít plnou zodpovědnost za dosažení týmových cílů

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte zkušenost s řízením komplexních digitálních kampaní
  • máte znalost digitálních kanálů
  • jste schopný/á spolupracovat s kreativní a mediální agenturou na realizaci digitálních kampaní
  • máte zájem o nejnovější digitální technologie
  • chcete zkoušet nové věci
  • máte prokazatelné zkušenosti aspoň 2 roky
  • dokážete srozumitelně obhájit a vysvětlit svou práci
  • máte chuť dělat smysluplnou práci, ve které stoprocentně profesně vyrostete

Velkou výhodou je, pokud:

  • máte přehled o tom, co jsou a co umí systémy Sklik, AdWords, Adform (nebo Doubleclick) a Facebook
  • pracujete s daty a nejsou vám cizí Google Analytics
  • máte zkušenost s digitální částí integrovaných kampaní
  • znáte problematiku výkonnostního nebo obsahového marketingu

U nás získáte:

  • příležitost stát u přerodu největší banky na českém trhu
  • šanci být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, které mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály (standupy, retro meetingy...)
  • prostor k předávání svého know how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
  • výběr z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit (můžete např. využít dní volna pro charitu a dobrovolničit na akcích pořádaných ČS, * zapojit se do sportovních a jiných spolků a spoustu dalších věcí)
  • možnost dalšího odborného rozvoje a vzdělávání

Dále se můžete těšit na širokou škálu benefitů, např.:

  • 25 dní dovolené
  • 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 6.000 Kč do Cafeterie
  • Multisport kartu
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 25 000 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka DIGI marketingu

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?