Area lead pro IT Support

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Area lead je ikonou svého řemesla, které rozvíjí, drží v něm jednotnou kvalitu a způsob práce přes celou banku, skrze Chapter leady jej maticově vede a provádí QA.
Primárním jobem AL je job jeho řemesla, ideální rozvržení času AL by mělo být přibližně 70% na rozvoj řemesla a 30% “hands on”.

Máte chuť:

  • Definovat standardy pro IT Support v agilním prostředí banky
  • Nastavovat cesty profesního rozvoje + fungování a komunikaci pro IT Support experty
  • Efektivně komunikovat se svými interními klienty a zároveň pro ně být podporou
  • Rozvíjet celý tým a být podporou při automatizaci testů, ve znalosti a zavádění DevOps principů a komunikačních dovednostech
  • Poskytovat podporu pro zajištění efektivní práce s bankovními aplikacemi a SW a při využívání IT služeb
  • Konsolidovat pohled na kvalitu externích dodavatelů v daném řemesle a průběžně ji nastavovat

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte zkušenost s komunikací směrem k TOP managementu
  • Komunikační a organizační dovednosti patří mezi vaše silné stránky
  • Máte zkušenost s řízením profesního rozvoje zaměstnanců
  • Zkušenost s ITSM nástroji, orientace v procesech Incident, Problem a Change management, praktické zkušenosti s uživatelskou podporou v oblastech služeb LAN/WAN/WIFI, HW/SW (PC, NB, Tablety, MFD,..), FE bankovní aplikace, bankovní produkty

U nás získáte:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Možnost zásadně ovlivňovat rozvoj řemesla IT Support expertů
  • Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Area lead pro IT Support

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?