Specialista/ka na zákaznické cesty mladých zákazníků

Pro mileniály nejsou banky lovebrand, značky jako takové je totiž moc nezajímají. Mnohem důležitější je pro ně produkt, který si spojí se skvělým zážitkem. Abychom jim takový produkt nabídli, musíme je perfektně znát, znát jejich potřeby, vědět po čem touží a čeho se bojí. Jestli vás láká poznávat mladé klienty a navrhovat pro ně skvělé zážitky, čtěte dál.

Primární pro experta na zákaznické cesty je:

  • Budete pravidelně nahlížet do myslí mladých klientů a překládat svá zjištění svým kolegům v podobě zákaznické cesty a aktivní práci s ní
  • Budete hlasem mladých v celé bance a budete vnášet jejich pohled do všeho, co pro ně budeme dělat
  • Budete se podílet na designu prototypů včetně ověřování toho, zda mladým přinášíme skvělé služby a zážitky, ale zároveň je vedeme k prosperitě
  • Budete prokopávat nové cesty v komunikaci s mladými a objevovat pro ně inovace
  • Budete hlasitě křičet, vždy když způsobíme mladým klientům nějakou bolest, ať už špatným procesem, nebo lidským faktorem

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jste schopný vidět vše očima mladého klienta, vcítit se do jeho kůže a potřeb
  • Máte alespoň základní zkušenost s navrhováním produktů, procesů nebo distribučních kanálů a chcete se rozvíjet v oblasti CX
  • Se aktivně se zajímáte o oblasti technologických a finančních novinek a máte chuť a odvahu zlepšovat nabídku služeb pro mladé klienty
  • Máte zkušenost v oboru zákaznické zkušenosti, marketingového výzkumu, produktového či segmentového managementu
  • Umíte získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept
  • Jste kreativní duše
  • Umíte otevřeně sdílet nejen své úspěchy, jste schopný čelit problémům a umět si říct o pomoc

U nás získáte:

  • Možnost dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl (na práci pro práci si nehrajeme)
  • Odborný rozvoj a vzdělávání
  • Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Růst profesní perspektivy v zázemí mezinárodní banky

Dále se můžete těšit na širokou škálu benefitů, např.:

  • 25 dní dovolené
  • 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 6.000 Kč do Cafeterie
  • Multisport kartu
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 25 000 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka na zákaznické cesty mladých zákazníků

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?