Expert na zákaznické cesty pro oblast korporátního úvěrování

Expert na zákaznické cesty se přímo podílí na nastavení produktů a služeb. Spolu s ostatními členy týmu navrhuje, jak vyvinout či upravit produkty nebo služby na základě výsledků analýz z klientských průzkumů (externích i interních). Aktivně pracuje se zpětnou vazbou od bankovních poradců. Důležitá je spolupráce s agilním týmem a jeho podpora, sebe rozvoj, chuť se učit a přijímat zpětnou vazbu, stejně jako hodnotit svůj výkon. Expert na zákaznické cesty kontinuálně předává své odborné znalosti ostatním členům týmu a naopak.

Máte chuť:

  • aktivně hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy z oblasti korporátního bankovnictví
  • pomáhat definovat, navrhovat a vyvíjet produkty a procesy na základě vstupů od externího i interního klienta
  • vylepšovat zákaznickou zkušenost s detailním zaměřením na část korporátního úvěrování
  • zastupovat klienta a vnášet jeho pohled do všeho, co squad (tým kolegů se zaměřením na IT a produkt/marketing/segment) dělá

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • VŠ vzdělání
  • inovativní a kreativní myšlení
  • zkušenost v oblasti korporátního bankovnictví
  • zkušenost s navrhováním bankovních produktů, procesů, obslužných modelů, nebo distribučních kanálů korporátního bankovnictví
  • znalost relevantních bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů
  • schopnost vidět vše očima klienta, vcítit se do jeho kůže a potřeb
  • chuť zlepšovat a zefektivňovat procesy a produkty s cílem zlepšení zákaznické zkušenosti

U nás získáte možnost:

  • možnost stát u přerodu největší banky na českém trhu
  • prostor věnovat se zajímavým projektům v oblasti automatizace a digitalizace úvěrových procesů
  • být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, přičemž mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály
  • prostor pro předávání svého know-how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
  • možnost dalšího odborného rozvoje a vzdělávání
  • výběr z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit (6000 bodů do Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, dále mimo 25 dní volna, 5 dní sickdays, můžete např. využít dní volna pro charitu, účastnit se akcí pořádaných ČS, zapojit se do sportovních a jiných spolků a spoustu dalších věcí)

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Expert na zákaznické cesty pro oblast korporátního úvěrování

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?