Aplikační podpora - L2 support pro pojištění

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • Nasazovat (instalovat) nové verze SW pro prodej pojištění v bance do produkčního prostředí
  • Aktivně spolupracovat na průběžné optimalizaci výkonu, bezpečnosti, technologické vyspělosti platformy i míře její automatizace
  • Na základě znalosti potřeb svých zákazníků, znalosti technologie a znalosti všech současných poskytovaných služeb navrhovat nové služby, procesy a procedury
  • Nastavovat monitoring/kontroly kvality a dostupnosti všech provozovaných služeb, kontinuálně vyhodnocovat fungování procesu podpory a jeho efektivity

Budeme si rozumět, pokud máte znalost:

  • PostgreSQL, případně ORACLE databáze
  • infrastrukturní konfigurací prostředí (za podpory našich interních týmů infrastruktury) na platformě Openshift s Jenkinsem
  • rozumíte tvorbě logů na filesystemu
  • docker containers
  • monitorovacích nástrojů

U nás získáte:

  • 15% roční bonus
  • 5 týdnů dovolené
  • plně hrazené stravenky (110 Kč)
  • Kafeterie nabitá na 6 000 bodů
  • zvýhodněné produkty společnosti
  • vzdělávací a rozvojové aktivity, včetně jazykových kurzů
  • home office po domluvě s nadřízeným
  • a další benefity…

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Aplikační podpora - L2 support pro pojištění

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?