Kouč pro útvary zákaznické péče

Kouč pro útvary zákaznické péče je průvodcem týmů i jednotlivců v novém způsobu spolupráce uvnitř banky, aktivně podporuje změnu ve spolupráci v útvarech a týmech, v zavádění a užívání agilních technik. Pomáhá týmům překonávat překážky v rámci vzájemné spolupráce a soustředí se plně na rozvoj kompetencí týmu koučů v lokalitách a neustálé zlepšování služeb interních i externích klientů.

Máte chuť:

  • být ambasadorem a propagátorem změny způsobu spolupráce v samoříditelných týmech a způsobu využívání agilních technik
  • podporovat triby (útvary v bance) a týmy v dosahování cílů, odstraňování problémů a motivovat je k lepším výsledkům
  • vytvářet pracovní prostředí, které bude rozvíjet kulturu inovací a osobní odpovědnosti
  • dbát na to, aby byly dodržovány agilní principy, hodnoty a techniky při transformaci na agilní způsob spolupráce uvnitř útvarů a týmů i se spolupracujícími triby
  • synchronizovat aktivity s Customer loyalty leady a zastřešovat rozvoj ostatních agilních koučů, kteří podporují jednotlivé útvary a týmy
  • facilitovat a moderovat setkání na úrovni útvarů zákaznické péče a objektivně upozorňovat na problémy a podporovat útvary v jejich překonávání a řešení
  • zajišťovat tréninky a rozvoj agilních koučů v útvarech zákaznické péče a poskytovat jim podporu
  • působit jako agilní kouč a mentor pro Customer loyalty leady, týmové agilní kouče v útvarech zákaznické péče
  • podporovat sdílení znalostí a rozšiřování agilní expertizy uvnitř útvarů zákaznické péče

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte zkušenosti s týmovým i individuálním koučingem (3 – 5 let), výhodou je předchozí zkušenost z útvarů zákaznické péče
  • máte zkušenost s agilními metodologiemi (výhodou)
  • máte přímou zkušenost se scaled Agile (výhodou)
  • máte výborné facilitační dovednosti
  • umíte odhalit stereotypy v myšlení a chování, a tedy i překážky, které týmu nebo jednotlivci brání v rozvoji
  • znáte, na jakých principech fungují útvary zákaznické péče
  • jste schopný/á alespoň částečně komunikovat anglicky slovem a písmem
  • vlastníte řidičský průkaz a nemáte problém s cestováním z Pardubic (místa pracoviště) do Nového Jičína, Kutné Hory a Prahy
  • jste perfektně zorganizovaná/ý a umíte i zorganizovat lidi okolo sebe

U nás získáte:

  • možnost pracovat na HPP nebo IČO
  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Dále se můžete těšit na širokou škálu benefitů, např.:

  • 25 dní dovolené
  • 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 6.000 Kč do Cafeterie
  • Multisport kartu
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 25 000 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Kouč pro útvary zákaznické péče

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?