Specialista/ka řešení stížností a reklamací

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • pomáhat klientům největší české banky s jejich potížemi
  • zjišťovat od kolegů napříč celou bankou informace, které vám pomohou vaše úkoly vyřešit
  • být profík přes bankovní produkty
  • být pro klienty k dispozici na telefonu a emailu v pracovní dny od 7:00 do 15:00

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte energii a úsměv na rozdávání
  • máte trpělivost a jen tak něco vás nerozhází
  • dokážete se do klienta vcítit a hledat pro něj to pravé řešení třeba i netradiční cestou
  • jste zvídavý/á a ptáte se, dokud nemáte odpověď
  • máte úplné střední vzdělání s maturitou a rozumíte si s počítačem
  • rádi využijete v práci angličtinu (výhoda, ne nutnost)

U nás získáte:

  • různorodou práci, která vás naučí zvládat stresové situace
  • super kolegy, o které se můžete opřít nejen v práci :)
  • velké možnosti, jak se zdokonalit nebo kariérně růst
  • nástupní mzdu 22 000 Kč s možností růstu + 25% motivační variabilní složka, kterou můžete přímo ovlivnit svým pracovním výkonem

A k tomu navíc!

  • výborný vstup do rozmanitého pracovního prostředí - možnost kariérního růstu v rámci celé banky
  • 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna, 2 dny volno na charitu
  • plně hrazené stravenky (110 Kč/den)
  • příspěvek 6000 Kč do cafeterie (platby v lékárnách, slevomat, wellness, ...)
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 15 000 Kč
  • slevy na finanční produkty (účet zdarma, výhodné půjčky a hypotéky, ...)

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka řešení stížností a reklamací

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?