Customer journey expert - Release and business continuity

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Co vás čeká:

  • Tvorba předpisů, interních pokynů na základě požadavků vlastníků ITSM procesů a zajištění jejich následné publikace dle interních standardů
  • Spolupráce na analýze a zlepšování ITSM procesů
  • Spolupráce při integrování předpisů platných pro celou Erste group do ČSAS
  • Auditní nálezy a opatření týkají se ITSM oblasti ( interní i externí (např. ČNB)
  • Příprava a dodání podkladů stakeholderům k oblasti procesního řízení v odpovídajícím formátu

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • Znalost tvorby procesní dokumentace (Znalost problematiky auditních nálezů výhodou)
  • Komunikativnost, jasné a srozumitelné vyjadřování (v českém i anglickém jazyce)
  • Spolupráci s týmem, seberozvoj, pozitivní přístup, chuť se učit, otevřenost, autonomii, adaptibilitu a schopnost přijímat zpětnou vazbu, tedy všechny klíčové postoje vhodné pro agilní organizaci
  • Podpora ostatních členů týmu, snahu s nimi vycházet a snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro vašeho interního nebo externího klienta
  • Sebereflexi - spolu s ostatními budete hodnotit svůj výkon
  • Otevřené sdílení nejen svých úspěchů, ale i neúspěchů a problémů, kterým čelíte. *Nebudete se bát si říkat o pomoc či radu, nebudete se bát přiznat chybu
  • Budete se držet standardů stanovených v týmu

U nás získáte:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Možnost profesního růstu
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Výběr z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit
  • Stát u přerodu největší banky na českém trhu

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Customer journey expert - Release and business continuity

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?