Expert na zákaznické cesty - Otevřené bankovnictví

Expert na zákaznické cesty se přímo podílí na vývoji produktu. Spolu s ostatními definuje, jak navrhnout a vyvinout produkt podle potřeb klientů.

Cílem našeho squadu je vystavovat bankovní produkty, služby a data formou API tak, abychom pro naše partnery a koncové zákazníky přinášeli efektivní řešení jejich problémů. API dnes představuje standard v IT komunikaci pro výměnu dat. Naším úkolem je tento IT tok obohatit o přidanou hodnotu spojením byznysových potřeb zákazníků a našich IT možností.

Přemýšlíte nad tím, kde ušetřit lidskou rutinní práci, nahradit manuální činnost automatem, co zjednodušit a kde by bankovní produkt mohl pomoci? Jste na správném místě!

Máte chuť:

  • Být hlasem klienta, znát jeho potřeby a bolesti
  • Aktivně přispívat k rozvoji služeb na základě znalosti klienta
  • Pomáhat v distribuci stávajících a budoucích služeb spojených s bankovní identitou
  • Hledat partnerství se společnostmi, které nám pomohou jak v rozvoji služeb, tak v distribuci
  • Spolupodílet se na tvorbě produktů a služeb, obchodního modelu a organizace distribuce v rámci připravovaného řešení na využití digitální bankovní identity
  • Hledat nové trendy a inovací, které podle vás stojí za to přenést do banky

Co od vás očekáváme:

  • Chuť a odpovědnost stát u zrodu nových služeb na trhu
  • Schopnost vidět obchodní řešení očima klienta, vcítit se do jeho kůže a potřeb
  • Schopnost samostatně jednat s firemní klientelou
  • Zkušenosti s aktivním prodejem (prodeje IT řešení výhodou)
  • Znalost v oblasti obchodních strategií

U nás získáte možnost:

  • Stát u přerodu největší banky na českém trhu
  • Pracovat na věcech s dopadem na miliony klientů
  • Stát u zrodu nových služeb na trhu
  • Být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, které mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály (standupy, retro meetingy...)
  • Předávat své know-how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
  • Využít celé řady benefitů jako Cafeterie (6000 bodů), plně hrazené stravenky (110 Kč), slevy na finanční benefity, 25 dní dovolené a 5 sickdays

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Expert na zákaznické cesty - Otevřené bankovnictví

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?