Customer Journey Expert týmu Client Journey Simplification

Náš tým Client Journey Simplification má na starosti kontinuálně zlepšovat a zjednodušovat klientské cesty, bez rozlišování interních a externích klientů. Naším hlavním cílem je dodání nového systému pro investiční produkty, který je jednoduchý, intuitivní, splňující regulatorní požadavky, potřeby pobočkové sítě a pokrývající požadavky našich klientů. Dostupným systémem chceme kvalitně podporovat distribuční kanály.

Máte chuť:

  • vylepšovat zákaznickou zkušenost (převážně interních zákazníků) se zaměřením na produkty a služby v oblasti zhodnocování peněz
  • podporovat celou pobočkovou síť v oblasti systémové podpory investičních produktů a služeb komunikačními kanály (telefon, email)
  • spolupracovat s klíčovými manažery banky i IT specialisty
  • prostřednictvím svého know-how podporovat strategii wealth managementu s vazbou na pobočkovou síť
  • pracovat v agilním prostředí a týmu

Co Vás konkrétně čeká za práci?

  • podpora pobočkové sítě (telefonická, emailová) v oblasti investičních produktů a služeb s vazbou na core systém
  • spolupráce při implementaci nového systému do pobočkové sítě, včetně její edukace
  • spolupráce při zjednodušování zákaznických cest nebo jejich částí, identifikace slabých a silných míst a prioritizace oblastí, které přinesou klientům největší užitek
  • definování dopadů navrhovaných řešení na procesy, lidi, systémy a data
  • příprava prototypů nových řešení a jejich testování s interními klienty (poradci)
  • denní spolupráce s pobočkovou sítí v oblasti produktové podpory
  • návrhy na zlepšení, zjednodušení v oblasti investic, zjednodušení práce poradců
  • spolupráce se stejně skvělými kolegy, se kterými budete sdílet zodpovědnost za dosažení týmových cílů

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte hlubokou znalost služeb, produktů, systémů v oblasti zhodnocení peněz (investiční produkty, produkty se státní podporou, vkladové produkty) včetně pracovních postupů a řešení v IT systémech
  • jste pracoval/a jako produktový nebo procesní support, investiční specialista/ka
  • máte zkušenosti s prodejem investičních produktů, znalost systému CTS výhodou
  • máte schopnost vidět vše očima klienta (interního, externího), vcítit se do jeho kůže a potřeb
  • máte schopnost získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu/koncept
  • jste kreativní, komunikativní, empatický/á, máte výborné vyjadřovací schopnosti
  • máte vysokou míru spolupráce s týmem, pozitivní přístup, otevřenost a autonomii, otevřené sdílení nejen svých úspěchů, schopnost čelit problémům a umět si říct o pomoc
  • podporujete ostatní členy týmu, máte snahu s nimi vycházet a snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro klienta
  • jste ochoten/na dodržovat standardy stanovené v chapteru

U nás získáte:

Mimo sérii standardních benefitů jako Cafeterie (6000 bodů), plně hrazené stravenky (110 Kč), slevy a finanční benefity, možnosti parkování nebo 25 dní dovolené a sickdays získáte ještě:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • odpovídající mzdu a nabídku dlouhodobé spolupráce
  • prostor pro Vaši práci, která bude vidět a slyšet
  • příležitost být součástí přátelského kolektivu ostřílených odborníků
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání v rámci agilního týmu fungujícího ve squadu a řemesle (chapteru)
  • možnost pracovat v příjemných a klimatizovaných kancelářích v blízkosti metra „Budějovická“ s parkovacím místem v podzemních garážích, a to do naplnění kapacity těchto míst

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Customer Journey Expert týmu Client Journey Simplification

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?