Asistent/ka ředitelky Útvaru Pojištění

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • zabezpečovat vedení komplexní administrativní agendy a všeobecnou asistentskou podporu (např. organizace mítinků, správa kalendáře, vyřizování objednávek a faktur, hlídání rozpočtu útvaru)
  • podílet se na přípravě podkladů, prezentací a tvorbě dokumentace
  • rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál a získat mnoho zkušeností v rámci týmu Pojištění

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • minimálně středoškolské vzdělání (maturita)
  • praxi na obdobné pozici a znalost segmentu pojištění výhodou
  • dobré organizační schopnosti, pracujete samostatně, diskrétně a je na Vás spolehnutí
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • praxi v používání MS Office
  • znalost SAP (výhodou)

U nás získáte:

  • zajímavou práci pro Útvar pojištění v rámci největší banky v Čechách
  • možnost profesního růstu
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Asistent/ka ředitelky Útvaru Pojištění

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?