Senior manažer/ka call centra - Ostrava

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • Být lídrem, který posune výsledky a lidi v našem ostravském call centru na nové mety. Povedete spolu se svými team-leadery partu, která čítá v souhrnu zhruba 100 lidí.
  • Vzít si za úkol akcelerovat a dále vylepšovat prodejní výsledky a klientskou spokojenost.
  • Intenzivně se věnovat rozvoji lidí a skrze práci s team-leadery vytvářet pozitivní kulturu, která bude lidi nabíjet energií k naplňování společných cílů a zároveň radostí z toho, že mohou být součástí týmu České spořitelny.
  • Stát se tím, kdo úspěšně a efektivně řídí změny, které reagují na poslední trendy i strategické potřeby banky jako celku.
  • Aktivně se účastnit projektů a aktivit s přesahem do jiných oblastí banky a pomáhat tak definovat směr, kterým se ubírá naše distribuční síť jako celek.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jste zkušeným lídrem, který/á již dříve vedl/a jak zaměstnance, tak další manažery. Je vám vlastní řada manažerských stylů a dokážete inspirovat ostatní k překonávání svých limitů.
  • Máte zkušenost z klientsky orientovaného obchodu a prodej vás baví (I když vaší rolí bude vést tým - tak když bude potřeba, tak se nebudete zdráhat jít příkladem). Orientujete se v tématech finančních služeb (a pokud máte předchozí zkušenost z vedení týmů v call centru, tak jedině dobře).
  • Ovládáte proces řízení změny a jste orientovaný/á na rozvoj lidí (včetně rozvoje manažerů).
  • Máte svou vizi a umíte pro ni nadchnout ostatní. Charakterizuje vás tah na branku a strategické myšlení.
  • Jste zdravě soutěživý/á a máte "drive".

U nás získáte:

  • Roli seniorního lídra, která vám umožní naplnit své ambice a zároveň vám poskytne velké možnosti pro další profesní i osobnostní růst.
  • Velký potenciál pro to uplatnit svou vizi a přispět svým dílem k směřování banky se zásadním dopadem na českou společnost.
  • Prostor proto, poznat banku jako celek, skrze svou účast na projektech jdoucích napříč Českou spořitelnou.
  • Odměnu odpovídající významu této role a k tomu navíc široké spektrum benefitů.
  • Šanci být u toho, když se věci skutečně posouvají ku předu a příležitost zanechat svůj otisk v budoucnosti České spořitelny.

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Senior manažer/ka call centra - Ostrava

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?