IT Operátor/ka

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • svým přístupem podněcovat ostatní k nastavení kvalitního monitoringu včetně maximální automatizace
  • účinně komunikovat s našimi interními zákazníky prostřednictvím standardizovaných nástrojů (telefon, e-mail, ticketingový systém)
  • vykonávat seznam IT úkolů potřebných pro monitoring a provoz námi podporovaných IT služeb
  • nést zodpovědnost za včasnou a řádnou identifikaci, analýzu, eskalaci a komunikaci IT incidentů
  • dohlížet na zajištění dostupnosti IT služeb a řádného běhu standardních provozních procesů
  • odbavovat alerty zachycené monitorovacími službami
  • dohlížet na řádný běh dávkových IT úloh v rozsahu, pořadí a čase dle provozních instrukcí
  • poskytovat data a podílet se na přípravě provozních IT reportů, pořizovat datovou evidenci o vámi provedených IT operacích
  • implementovat schválené změny provozních procesů a činností
  • přispívat při aktualizaci a obohacování Knowledge databáze, efektivně s ní pracovat a využívat její obsah
  • aktivně spolupracovat s ostatními a stejně jako všichni ostatní členové týmu budete mít plnou zodpovědnost za dosažení týmových cílů

Budeme si rozumět, pokud:

  • znalost OS, hardware, sítí a ostatních IT technologií (PC, LAN, internet)
  • ochota pracovat ve směnném nonstop provozu
  • schopnost prioritizovat požadavky
  • proaktivní přístup k řešení úkolů, schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • efektivní a empatickou komunikaci s našimi interními klienty, které budete podporovat, jasné a srozumitelné vyjadřování (v českém i anglickém jazyce)
  • chuť podporovat ostatní členy týmu, snahu s nimi vycházet a snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro vašeho interního nebo externího klienta
  • sebereflexi - spolu s ostatními budete hodnotit svůj výkon

U nás získáte:

  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání, hard - soft skill školení
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • adekvátní mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod

Dále nabízíme širokou škálu benefitů, např.:

  • 25 dní dovolené
  • 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 4.000 Kč na hlídání dítěte do věku 5 let
  • příspěvek 6.000 Kč do Cafeterie
  • Multisport kartu
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 25 000 Kč/rok

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

IT Operátor/ka

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?