Specialista/ka CRM nabídek a komunikace

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • připravovat, testovat a exekuovat přímou komunikaci na klienty v souladu s principy zákaznické zkušenosti a značkou ČS
  • řídit široké portfolio dobrých rad pro svěřenou oblast (akvizice, aktivace, péče, upozornění, servisní komunikace, pochvaly atd.)
  • být zodpovědný za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • být zodpovědný za přípravu písemného zadání včetně základní architektury kampaně (návrh komunikačních kanálů)
  • zastupovat klienta v každé interakci a komunikaci s bankou a starat se tak o lidské pozitivní emoce spojené s každou interakcí
  • pracovat s výstupy se zákaznických výzkumů a feedbacků
  • aktivně spolupracovat s ostatními a stejně jako všichni ostatní členové týmu mít plnou zodpovědnost za dosažení týmových cílů"

Budeme si rozumět, pokud:

  • věříte, že banka může každou interakcí pomáhat a vést k prosperitě všechny klienty
  • vás baví vytvářet personalizované nabídky a komunikace pro všechny touchpointy banky, i v digi prostoru mimo banku. A to při využívání nejnovějších technologií v CRM řemesle
  • se budete chtít učit komunikovat s klienty a postupně si komunikaci sám/a psát a vytvářet
  • vás zajímá, jak propojovat a efektivně využívat data z banky, z interních kanálů, z digi světa a používat je pro digitálním marketing a CRM
  • přemýšlíte nad tím jak vaše práce ovlivňuje klienta a co si klient o nabídkách myslí. Umíte si získat od klientů zpětnou vazbu a použít výsledky k permanentnímu zlepšování CRM

Výhodou je:

  • znalost CRM komunikace, možnosti CRM systémů, základních komunikačních kanálů, kontaktní strategie a znalost principů zákaznické zkušenosti
  • předchozí zkušenost s "tone of the voice", prací s grafickým manuálem, CX principy, tvorbou komunikační/kontaktní strategie

U nás získáte:

  • dynamickou a různorou práci v chapteru CRM, který je spičkou v oboru
  • zkušenost s Agilním způsobem práce
  • prostor pro testování a zkoušení nových věcí
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Specialista/ka CRM nabídek a komunikace

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?