Administrativní výpomoc/Recepční pro HR

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • pracovat v krásném prostředí jedné z největších bank v ČR
  • být první tváří našeho oddělení při počátečním kontaktu s návštěvníky
  • mít na starosti nejen recepci, ale i administrativně podporovat celý tým
  • pečovat o příchozí hosty a klienty a zajišťovat občerstvení na porady a meetingy
  • mít na starosti veškeré zásoby, objednávky a komunikaci k tomu
  • komunikovat s ostatními odděleními banky ohledně nástupů nových kolegů

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte rádi společnost, jste proaktivní a umíte si samostatně poradit, když něco nevíte
  • komunikační a organizační dovednosti patří mezi vaše silné stránky
  • ovládáte základy angličtiny (objednání letenek, blokace místností, uvítání zahraničních návštěv)
  • můžete pracovat alespoň 20 hodin týdně (2x 8 hodin a 1x 4 hodiny)

U nás získáte možnost:

  • pracovat na oddělení, kde si vyzkoušíte různorodé, zajímavé činnosti, které pro vás mohou být skvělým začátkem kariéry
  • dlouhodobé spolupráce
  • dostat se do kontaktu se spoustou zajímavých lidí
  • pracovat ve skvělém týmu, od něhož se toho můžete hodně naučit a stát se jeho součástí
  • 10% slevy do UGO, Costa Coffee, Pekařství Paul, KFC (pobočka Budějovická a Na Poříčí)

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Administrativní výpomoc/Recepční pro HR

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?