Expert na zákaznické cesty - Kontaktní centra

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • Mapovat zákaznické cesty, hl. části s účastí call center, identifikovat slabá a silná místa a prioritizovat oblasti, které přinesou klientům největší užitek
  • Navrhovat nová řešení v oblasti kontaktních center a back office aplikací
  • Realizovat změny nastavení provozu s ohledem na efektivitu a dostupnost pro klienta
  • Hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy z oblasti kontaktních center
  • Dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost
  • Aktivně přistupovat k návrhům na optimalizaci procesů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Vás baví zjišťovat potřeby klientů, obchodu a uživatelů
  • Máte znalosti a praxi v roli konzultanta, analytika nebo z oblasti call centra
  • Dobré analytické myšlení a organizační schopnosti
  • Schopnost samostatného řešení problému

U nás získáte možnost:

  • Pracovat na inovativních projektech, které hýbou světem bankovnictví
  • Spravovat systémy postavené na nejmodernějších technologiích
  • Rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
  • Motivujícího mzdového ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesního růstu a zázemí velké mezinárodní banky

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Expert na zákaznické cesty - Kontaktní centra

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?