IT Service owner, Platformy pro interakci s klientem

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí pražského obchodního týmu a učte se od zkušených odborníků. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • Poznat, jak funguje největší banka v České republice
  • Zajišťovat provoz aplikací kontaktního centra a dalších útvarů banky
  • Pracovat s nejmodernějšími technologiemi na poli call center
  • Udávat směr v provozování systémů, nastavovat vše pro jejich optimalizaci a bezproblémový provoz
  • Přebírat nové systémy a aplikace do provozu
  • Spolupracovat na vývoji nových produktů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte znalosti v oblasti IT systémů na platformě Linux, Windows a jejich provozem
  • Nebojíte se zodpovědnosti za chod svěřených systémů a aplikací
  • Alespoň částečně víte něco o JAVA, .NET a webových službách
  • Máte schopnost rychlé analýzy a orientace v problému

U nás získáte:

  • Možnost pracovat na inovativních projektech, které hýbou světem bankovnictví
  • Provozovat řešení postavené na nejmodernějších technologiích
  • Být součástí velkého týmu IT specialistů, který se vzájemně obohacuje a učí
  • Rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
  • Motivujícího mzdového ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Možnost profesního růstu a zázemí velké mezinárodní banky

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

IT Service owner, Platformy pro interakci s klientem

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?