Expert na zákaznické cesty pro George

Expert na zákaznické cesty pro George se přímo podílí na designu produktů a služeb v internetovém a mobilním bankovnictví George. Spolu s ostatními členy týmu navrhuje, jak vyvinout či upravit George na základě hlasu našeho zákazníka. Důležitá je spolupráce s agilním týmem a jeho podpora, seberozvoj, chuť se učit a přijímat zpětnou vazbu, stejně jako hodnotit svůj výkon. Expert na zákaznické cesty kontinuálně předává své odborné znalosti ostatním členům týmu a naopak.

Co Vás čeká za práci?

  • neustále vylepšování zákaznické zkušenosti se zaměřením na internetové i mobilní bankovnictví George
  • přibližování George představě našich klientů, tak aby mu rozuměli, věděli, co dokáže a s čím jim pomůže
  • hledání nových trendů a inovací digitálního světa, které podle vás stojí za to, aby je mohli začít používat naši klienti
  • příprava prototypů nových řešení a jejich okamžité testování s klienty
  • výběr persony (typického uživatele), pro kterou budete v týmu navrhovat řešení
  • zlepšování vaší odbornosti v oblasti CX (customer experience), UX (user experience) a klientského výzkumu

Co od Vás jako Experta na zákaznické cesty očekáváme?

  • touhu řešit věci primárně v digitálním světě bez asistence člověka
  • minulou zkušenost nebo nadšení pro digitální bankovnictví
  • schopnost se dívat očima klienta, vcítit se do jeho kůže a potřeb
  • schopnost získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept pro našeho George
  • kreativitu a mohou se hodit i analytické schopnosti
  • znalost aktuálních/běžných zákaznických cest, které umíte nebo se naučíte mapovat s vysokou citlivostí na největší překážky pro našeho zákazníka
  • zkoumání a navrhování budoucích zákaznických (i zaměstnaneckých) cest se silným zaměřením na detailní mikro cesty relevantní pro George
  • definici person, které reprezentují určitou skupinu klientů
  • komunikativnost, jasné a srozumitelné vyjadřování (v českém i anglickém jazyce) i pro širokou skupinu lidí, dokážete o svém oboru mluvit poutavě a strhnout druhé

U nás získáte možnost:

  • stát u přerodu největší banky na českém trhu
  • být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, které mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály (standupy, retrospektivami…)
  • výběru z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit (můžete např. využít dní volna pro charitu a dobrovolničit na akcích pořádaných ČS, zapojit se do sportovních a jiných spolků a spoustu dalších věcí)
  • dalšího odborného rozvoje a vzdělávání

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Expert na zákaznické cesty pro George

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?