Business analytik, Platformy pro interakci s klientem

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • Poznat jak funguje největší banka v České republice
  • Realizovat změny a navrhovat nová řešení v oblasti kontaktních center a back office aplikací
  • Spolupracovat s klíčovými manažery banky a špičkovými IT specialisty
  • Aktivně přistupovat k návrhům na optimalizaci procesů
  • Rozvíjet konzultační a analytické dovednosti své a svých kolegů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Vás baví zjišťovat potřeby klientů, obchodu a uživatelů
  • Máte znalosti a praxi v roli konzultanta a analytika v rámci vývoje software
  • Dobré analytické myšlení a organizační schopnosti
  • Schopnost samostatného řešení problému

U nás získáte možnost:

  • Pracovat na inovativních projektech, které hýbou světem bankovnictví
  • Navrhovat řešení postavené na nejmodernějších technologiích
  • Být součástí velkého konzultantského týmu, který se vzájemně obohacuje a učí
  • Rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
  • Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesního růstu a zázemí velké mezinárodní banky

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Business analytik, Platformy pro interakci s klientem

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?