Expert na zákaznické cesty - Top affluentní segment

Expert na zákaznické cesty se přímo podílí na nastavení produktů a služeb. Spolu s ostatními členy týmu navrhuje, jak vyvinout či upravit produkty nebo služby na základě výsledků analýz z klientských průzkumů (externích i interních. Aktivně pracuje se zpětnou vazbou od bankovních poradců. Důležitá je spolupráce s agilním týmem a jeho podpora, seberozvoj, chuť se učit a přijímat zpětnou vazbu, stejně jako hodnotit svůj výkon. Expert na zákaznické cesty kontinuálně předává své odborné znalosti ostatním členům týmu a naopak.

Máte chuť:

  • získávat klientské insighty z interních dat, externích výzkumů a ze zkušeností bankovních poradců s cílem popsat a znát potřeby typického klienta Top affluentního segmentu, tzv. personu
  • využívat těchto insightů při tvorbě nových propozic a při revizi současných
  • hledat nové příležitosti pro interakci s klientem, produkty a služby na základě společenských a technologických trendů
  • mapovat cesty a očekávání klientů a na jejich základě zlepšovat klientský zážitek
  • nastavovat strategii Top affluentního segmentu v rámci Banky zdravých financí, zvyšovat emoční vazbu ke značce ČS a Erste, zvyšovat NPS a vést klienty k prosperitě

Budeme si rozumět, pokud:

  • znalost relevantních bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů
  • povědomí o zákazníkovi a jeho potřebách
  • schopnost dívat se na vše očima zákazníka a schopnost vcítit se do jeho kůže
  • zkušenost s navrhováním produktů, procesů, obslužných modelů nebo distribučních kanálů
  • inovativní a kreativní myšlení a zkušenosti z oblasti beyond banking
  • týmového ducha a komunikativnost
  • schopnost přijímat zpětnou vazbu, chuť se učit a pozitivní přístup
  • sebereflexi - spolu s ostatními budete kontinuálně hodnotit svůj výkon
  • cit pro potřeby top klientů a v ideálním případě zkušenost s Top affluentním segmentem

U nás získáte možnost:

  • stát u přerodu největší banky na českém trhu
  • být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, které mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály (standupy, retro meetingy...)
  • předávat své know how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
  • výběru z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit (můžete např. využít dní volna pro charitu a dobrovolničit na akcích pořádaných ČS, zapojit se do sportovních a jiných spolků a spoustu dalších věcí)
  • dalšího odborného rozvoje a vzdělávání

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Expert na zákaznické cesty - Top affluentní segment

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?