Vývojář pro call-centrové systémy

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho velkého týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra.

Máte chuť:

  • realizovat digitální inovace, navrhovat nová technologická řešení postavená na callcentrových systémech
  • vyvíjet nové funkčnosti nebo aplikace pro potřeby call center
  • s analytiky, designéry, architekty spolupracovat na přípravě řešení a integrací
  • spolupracovat s klíčovými manažery banky a špičkovými IT specialisty

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte technologické znalosti v oblasti IT systémů, software, integrací
  • znáte zákonitosti procesu vývoje software (především designu a vývoje)
  • se kamarádíte s JAVOu a .NETem
  • máte za sebou zkušenosti s realizací SW (JAVA, .NET) z menších či větších projektů
  • umíte pracovat jak samostatně, tak v týmu, komunikovat, učit se nové věci a tvořit, není vám cizí „user-centric“ přístup
  • angličtina a cestování pro Vás nejsou bariéry
  • máte znalost callcentrových systémů - je to velkou výhodou

U nás získáte možnost:

  • pracovat na inovativních projektech, které tvoří budoucnost finančních služeb
  • navrhovat řešení postavené na nejmodernějších technologiích používaných v callcentrech
  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Víte o někom, kdo by mohl mít zájem?

Přepošlete pozici

Vývojář pro call-centrové systémy

Při přeposlání pozice nedochází ke zpracování ani uchovávání osobních údajů. Údaje vyplněné ve formuláři obdrží jen uvedený adresát.
Jak se u nás pracuje?